سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: پیکان از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد/ بازیکنان ما امروز شرایط بازی کردن را نداشتند

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شکست تیمش مقابل پیکان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر حسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: باید به هر ۲ تیم بابت تلاشی که کردند، خدا قوت  بگویم. به تیم پیکان هم به خاطر پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم. هر ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، اما پیکان از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و برنده شد. در نیمه اول پس از گلی که خوردیم، موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آوردیم، اما نتوانستیم آن‌ها را به گل تبدیل کنیم. بازیکنان ما اگر کمی هوشیارتر بودند، می‌توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: فکر می‌کنم اصلی‌ترین دلیل شکست تیم ما این بود که از بازی قبلی تا امروز ۱۶ روز می‌گذرد. تیم پیکان که امروز با ما بازی داشت، در این مدت ۲ بازی تدارکاتی خیلی خوب برگزار کرد و در شرایط مسابقه قرار گرفته بود، اما شرایط کرونایی این فرصت را به ما نداد که با انجام بازی‌های تدارکاتی خودمان را در شرایط بازی قرار دهیم. احساس می‌کنم امروز بازیکنانمان شرایط مسابقه را نداشتند.

پیروانی افزود: به هر حال لیگ ادامه دارد. ما باید فیلم این بازی را ببینیم و مرور کنیم. قطعاً در برخی نقاط باید بازنگری شود تا در ادامه لیگ بتوانیم صلابت گذشته را داشته باشیم. فوتبال همین است و از این اتفاقات رخ می‌دهد. من کسی هستم که باید درس بگیرم و سایر اعضای کادر فنی، سرمربی و بازیکنان نیز باید این طور فکر کنند. در واقع از این شکست، باید تجربه کسب کنیم. همیشه گفته می‌شود که تجربه یک معلم بی‌رحم است و اول مزدش را می‌گیرد و سپس درسش را می‌دهد. امروز تجربه ۳ امتیاز را از ما گرفت، اما درس بزرگی به ما داد و به ویژه روی گل دوم که با نفرات زیادی حمله می‌کردیم و بر بازی مسلط بودیم، باید حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردیم.


بیشتر بخوانید:

پیکان ۲ - صنعت نفت آبادان صفر/ پیکان تارتار به شاگردان پورموسوی راه نداد


او در پایان صحبت هایش عنوان کرد: به هر حال فوتبال همین است و حالا باید برای دیدار با پرسپولیس آماده شویم. لیگ هنوز ادامه دارد و چیزی را از دست نداده‌ایم. امیدوارم با تمرینات بهتر و رفع نقاط ضعف در کنار تلاش بیشتر به کارمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.