سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین تصاویر جاسوسی از آئودی 2023 Q5 E-Tron

شرکت خودروسازی آلمانی به تازگی خودروی جدید خودش را با استتار کامل به خیابان ها فرستاده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آئودی خودرو‌های جدید Q 4 E-Tron و Q 4 Sportback E-Tron مبتنی بر فناوری MEB را تولید کرده، ولی هنوز رونمایی نشده اند و این شرکت در حال آزمایش یک SUV کاملاً متفاوت با آلاینده‌های صفر است. جاسوسان در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گرفته اند تا تصاویر دسته اول از آئودی نسل بعدی را ثبت کنند.


بیشتر بخوانید


خودروی الکتریکی جدید آئودی

به نظر می‌رسد نمونه اولیه تمام پانل‌های بدنه نهایی را در خود جای داده، اگرچه از پنجره جلویی محروم است در حالی که این چراغ‌های عقب فقط یک تنظیم موقتی است که در هنگام آزمایش استفاده می‌شود. نداشتن هیچ گونه اگزوز و بسته بودن پنجره جلوی این خودرو نشان می‌دهد که ماشین جدید آئودی الکتریکی است زیرا در موتور احتراقی نیاز به خنک کننده وجود ندارد.

اگرچه این خودرو کاملاً در استتار فرو رفته است، اما از قبل می‌توان گفت که کراس اوور برقی تفاوت چشمگیری نسبت به پیشنهادات فعلی آئودی در مقایسه با خودرو‌های دارای موتور احتراق دارد. درباره اسم این خودرو باید گفت که E-Tron در نوامبر سال ۲۰۲۰ در یکی از گزارشات منتشر شده بود. آئودی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی بازار این خودرو در سال ۲۰۲۲ است.

اطلاعات زیادی در مورد Q 5 E-Tron در دست نیست، اما مجمع خودروسازی آلمان قبلاً جزئیات مقدماتی مربوط به پلتفرم PPE را به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات کمی بیشتر از وسایل نقلیه قابل مقایسه مبتنی بر MLB خواهند بود. آئودی قبلاً اشاره کرده بود که PPE با ارائه سیستم تعلیق هوا، بردار گشتاور و فرمان چرخ عقب، پیچیده‌تر از پلتفرم MEB خواهد بود.

تنظیمات تک و دو موتور الکتریکی در حال توسعه است، که نمونه اول آن دارای چرخ عقب با پیکربندی قدرتمندتر AWD است. قابلیت شارژ سریع ۳۵۰ کیلووات برای پلتفرم جدیدی که آئودی در حال توسعه آن با پورشه است وعده داده شده است.

گزارش جدید Auto Bild ادعا می‌کند Q 6 E-Tron نیز به عنوان نسخه کوپه معرفی خواهد شد، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست. حتی ممکن است نام رسمی خودرو این نباشد و شاید در نهایت Q 5 E-Tron Sportback نامیده شود.

گفتنی است، نسل بعدی پورشه ماکان اولین خودروی الکتریکی مبتنی بر PPE خواهد بود که معادل آئودی است و احتمالاً دور از ذهن نیست هر دو خودرو سال آینده به فروش برسند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.