سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۲۲ هزار و ۵۰۰ مجموعه ورزشی بعد از انقلاب

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی، ۲۲ هزار و ۵۰۰ مجموعه ورزشی در سطح کشور احداث شده که نشان از توجه نظام به امر ورزش و سلامت مردم دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد درگذشت سیامند رحمان، با اشاره به اینکه  ۲۲ هزار و ۵۰۰ مجموعه ورزشی بعد از انقلاب در کشور احداث شده است  افزود: با احداث این تعداد، هم اکنون ۶۰ هزار مجموعه ورزشی در سطح کشور فعال است که در راستای ارتقای سلامت جامعه و ورزش قهرمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه دولت نگاه خاصی به امر ورزش دارد، ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای دومین سالگرد درگذشت سیامند رحمان درنظر گرفته شده که افتتاح پروژه‌های ورزشی، برگزاری یادواره و مسابقات ملی و جهانی با حضور مقامات ارشد کشوری از جمله آنهاست.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: قدردانی از اسطوره‌های ورزشی و الگو سازی از آنان برای نسل‌های بعدی از دیگر اهداف وزارت ورزش و جوانان است که سیامند رحمان به عنوان رکورددار منش پهلوانی و اخلاق از جمله این ورزشکاران به شمار می‌رود.

تقی زاده اضافه کرد: نبود سیامند رحمان مدال حتمی طلای المپیک‌های آینده را از ما گرفته است، اما جوانان کشور به ویژه این خطه برای شادی روح قهرمان کشورمان دوباره مدال طلای سنگین وزن را به میهن عزیزمان اهدا خواهند کرد.

او  گفت: زمانی که سیامند رحمان در مسابقات بین المللی حاضر می‌شد همه جهان منتظر به اهتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی و طنین سرود زیبای جمهوری اسلامی ایران بودند.

در ادامه مراسم تمبر یادبود سیامند رحمان توسط مدیرکل پست آذربایجان‌غربی به خانواده وی اهدا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.