سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر یک شرکت معدنی خواف به دلیل تخلف مالی بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب خواف گفت: مدیر یک شرکت معدنی پلاسری در سنگان این شهرستان به دلیل تخلف پنج هزار و ۴۳۴ میلیارد ریالی بازداشت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلی زاده دادستان عمومی و انقلاب خواف گفت: مدیر این شرکت معدنی به علت تخریب اراضی ملی به میزان ۱۷۰ میلیارد ریال، استخراج غیرمجاز ماده معدنی، نقل و انتقال مال غیر به میزان تقریبی سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال، پرداخت نکردن حق دولتی به میزان ۲۲۴ میلیارد ریال و کتمان اطلاعات مربوط به درآمد حاصل از بهره برداری به مبلغ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال باعث تخلفات گسترده در مجموع معادل پنج هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال شده است.

او با بیان اینکه دادسرای عمومی و انقلاب خواف با حساسیت خاصی تخلفات حوزه معادن را بررسی می‌کند، افزود: بررسی تخلفات حوزه بهره برداری معادن به دلیل تضییع حقوق بیت المال و خسارت‌های جبران ناپذیر به مردم منطقه و تبعات سنگین زیستی محیطی و تغییر شرایط زندگی مردم شهرستان در اولویت اقدامات این دادسرا قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب خواف ادامه داد: دستگاه قضایی برای رفع موانع تولید و بستر سازی توسعه کیفی زیرساخت‌های موجود و حمایت از فعالیت‌های بخش خصوصی در کنار حفظ حقوق بیت المال از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ز.ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.