سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودرو‌های غیربومی در شهرستان سامان جریمه می‌شوند

فرماندار سامان گفت: خودرو‌های غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در مدت اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهرستان متوقف و جریمه می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان در نشست ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، محدودیت‌های جدید کرونایی در این شهرستان تشدید شده است.

او افزود: براساس مصوبات این ستاد برگزاری تمامی فعالیت‌های گردشگری، عروسی، عزاداری و سایر تجمع‌ها در این شهرستان به مدت دو هفته ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت برخلاف مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.


بیشتر بخوانید


اکبریان اضافه کرد: وضعیت شهرستان سامان در روز‌های اخیر از آبی به زرد تغییر رنگ کرده است و در صورت عمل نکردن به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با ویروس کرونا، امکان تغییر رنگ این شهرستان به نارنجی و قرمز نیز وجود دارد.

او ادامه داد: خودرو‌های غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در مدت اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان سامان متوقف و جریمه می‌شوند.

اکبریان گفت: بخشداران، شهرداران و دهیاران شهرستان سامان موظفند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان مطابق با مصوبه‌های این ستاد در سطح استانی و ملی را اجرایی کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.