سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ساختمان جدید شهرداری و آتش نشانی ساروق

با حضور استاندار ساختمان جدید شهرداری و ایستگاه آتشنشانی و خدمات ایمنی ساروق به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، و هیئت همراه و مسئولان شهرستان اراک و بخش ساروق ساختمان جدید شهرداری ساروق و ایستگاه آتشنشانی و خدمات ایمنی این شهر به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید شهرداری ساروق با زیربنای بالغ بر هزار متر مربع و در قالب ۲ طبقه ایستگاه آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری و ساختمان اداری شهرداری ساروق با صرف بودجه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی آماده و به بهره برداری رسیده است.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در مراسم افتتاح با بیان اینکه ساختمان شهرداری‌ها باید نمادی در عرصه شهرسازی باشند ساختمان جدید شهرداری ساروق را در خور شان مردم شریف ساروق ارزیابی و از متولیان احداث این ساختمان تشکر کرد.


آقازاده گفت: ساروق شهر بزرگانی است که خدمات ارزشمندی به استان مرکزی انجام داده و می‌دهند که از جمله ایشان مرحوم کربلایی کاظم ساروقی از افتخارات قرآنی استان است.

او اضافه کرد: کربلایی کاظم ساروقی معجزه قرآن در قرن حاضر بود که سال‌ها مورد غفلت قرار گرفت و نیاز است که اطلاع رسانی برای شناساندن این واقعه در حد انتظار افزایش یابد.

استاندار مرکزی بیان کرد: باید مشکلات گنبد‌های بنای امامزادگان ۷۲ تن سریعا رفع و نسبت به جلوگیری از تخریب این بنا‌های ارزشمند که هویت شهر و استان مرکزی می‌باشد سریعا توسط مسئولین امر صورت پذیرد.

او ادامه داد: بقعه امامزادگان ۷۲ تن ساروق یکی از کانون‌های گردشگری مذهبی است که با حمایت مسئولان می‌تواند به قطب فرهنگی و زیارتی استان مرکزی تبدیل شود.

استاندار محترم مرکزی در ابتدای حضور در شهر ساروق با حضور در امامزادگان ۷۲ تن ضمن زیارت این بقعه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.