سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین همایش وکنگره ملی تجلیل از زنان شهید، جانباز وآزاده در آبادان

اولین همایش وکنگره ملی تجلیل از زنان شهید، جانباز وآزاده با عنوان لشکر فرشتگان تاریخ ساز به صورت مجازی و از طریق وبینار در فرمانداری‌های سراسر کشور به صورت همزمان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه شهرستان آبادان در اولین همایش وکنگره ملی تجلیل از زنان شهید، جانباز وآزاده  شهرستان گفت: این همایش برای بزرگداشت مقام بانوان شهید جانباز و ایثارگر به ویژه زنان خوزستانی اجراشد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه اجرای این همایش از سوی فرمانداری‌های کشور، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و نهاد نماز جمعه تصویب و به اجرا رسید.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز با اشاره به مقام زن در طول تاریخ گفت: ما در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب شاهد ایثارگری‌های بانوان در زمینه‌های مختلف بوده ایم.

او همچنین بیان داشت: نقش پررنگ زنان در تاریخ قابل انکار نیست و حال نسل جدید و جوان باید از این بانوان ارزنده بیاموزد.

امام جمعه آبادان با اشاره به اینکه ما بیش از به ۲۰۰ هزار شهید داریم گفت: یکایک این شهدا نشان می‌دهند که در دامان زنان با درایت تربیت شده اندکه هر کدام به نوبه خود یک ایثار گر هستند..

در پایان نیز از دو بانوی رزمنده دوران دفاع مقدس آبادان به صورت مجازی و به نمایندگی دیگر فرشتگان تاریخ ساز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.