سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اردوی جهادی سلامت در روستای محروم ساغروان

به همت کانون سلامت رضوی، اردوی خدمت رضوی دیروز در روستای کم برخوردار ساغروان از توابع بخش مرکزی مشهد برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدامیر طباطبایی سرپرست کانون موضوعی سلامت خدمت رضوی استان خراسان گفت: اردوی جهادی روز جمعه، ۸ اسفند با هدف ارائه خدمات درمانی و پزشکی به اهالی منطقه ساغروان، از روستا‌های محروم حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

او افزود: این اردوی سلامت با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی تیم پزشکی اعزام شده اعم از متخصص مامایی، پزشک عمومی، داروشناس و گروه پرستاران و نیز بیماران ویزیت شده انجام شد.

سرپرست کانون موضوعی سلامت خدمت رضوی استان خراسان با اشاره به ارائه خدمات درمانی به ۸۵ بیمار، ادامه داد: ۱۵ مورد ویزیت مامایی و ۴ مورد تست تخصصی زنان، ۱۱ مورد ویزیت در منزل، ۸ مورد ارجاعات آزمایشگاهی، ۱۳ مورد ارجاعات پاراکلینیک و ۲۳ مورد ارجاع به متخصصان برای ارزیابی‌های بیشتر در این اردوی یک‌روزه انجام شد.

طباطبایی با ذکر خدمات دارویی ارائه شده به بیماران مراجعه‌کننده در این روستا بیان کرد: در طول این سفر درمانی، ۲ مورد تجویز عینک و تحویل رایگان دارو و توزیع بسته‌های تبرکات به همه بیماران صورت گرفت.


او تصریح کرد: این دست اردو‌های تشخیصی و درمانی، ماهانه به صورت مرتب در حاشیه شهر و روستا‌های محروم مشهد توسط تیم مجربی از پزشکان و پرستاران خادم الرضا (ع) انجام می‌شود.

 

انتهای پیام// ا . ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.