سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهل انگاری ۵۹ دستگاه نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۹ دستگاهی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه بودند اخطار دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهاب قائدی مدیرکل بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بر اساس بازدید‌های مشترکی که با مرکز بهداشت استان از ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به عمل آمد ۵۹ دستگاهی که نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بی‌توجه بودند تذکر دریافت کردند، اما تاکنون مدیری به این علت به تخلفات اداری معرفی نشده است.

او افزود: با وجود تذکرات زیاد به بانک‌ها در خصوص جمع‌آوری استامپ اثرانگشت، اما هنوز تعدادی از بانک‌ها این مورد را رعایت نکرده‌اند.


بیشتر بخوانید


قائدی اضافه کرد: در ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا میزان رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی در ادارات استان کمتر بود، اما به تدریج بر طبق نمودار‌های موجود از ۶۹ درصد رعایت دستورالعمل‌ها به ۸۰ درصد و در روز‌های اخیر به ۹۳ درصد افزایش یافته است.

او اظهار داشت: استفاده کارمندان و مراجع‌کنندگان از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده، دورکاری و مراقبت از اقشار آسیب‌پذیر و برگزاری جلسات به صورت مجازی از جمله شاخص‌های مهم شیوه نامه‌های بهداشتی به شمار می‌رود.

قائدی گفت: همچنین طبق تصمیم ستاد کرونا مدت زمان برگزاری جلسات درونی ادارات نباید بیشتر یک ساعت باشد، توزیع پذیرایی در جلسات ممنوع است و فاصله اجتماعی در حدود دو متر باشد.

او ادامه داد: از آنجا که منشی‌ها در مطب‌های پزشکی در مدیریت زمان و نوبت‌دهی به بیماران درست عمل نمی‌کردند، ازدحام در مطب‌ها شکل می‌گرفت که در بازدید بازرسان تذکرات لازم داده شد، اما با این وجود همچنان برخی مطب‌ها بی‌توجه هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.