سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی محور‌های مازندران به سامانه ثبت تخلف سرعت مجهز شدند

تمامی محور‌های شریانی و اصلی مازندران به سامانه ثبت تخلف سرعت مجهز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه تمامی محور‌های شریانی و اصلی مازندران به سامانه ثبت تخلف سرعت مجهز شدند گفت: این سامانه‌ها قابلیت تشخیص انواع تخلفات از جمله سرعت لحظه‌ای غیر مجاز در محل نصب سامانه، سرعت غیر مجاز متوسط در طول مسیر‌ها بین دو سامانه، تخلف عدم تردد از بین خطوط و عدم رعایت فاصله طولی با برخودروی جلویی را دارند.

او افزود: با تلاش و پیگیری این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ سامانه ثبت تخلفات جدید در محور‌های استان نصب و راه اندازی گردید که در مجموع تعداد آن‌ها به ۱۰۵ سامانه افزایش یافته است.

نجفی همچنین از نوسازی و نصب سامانه‌های جدید در محور‌های مواصلاتی کندوان و سوادکوه و همچنین سایر محور‌های فرعی استان در دستور کار سال آینده خبر داد.

او افزود: مطالعات ترافیکی و بررسی تصادفات در استان نشان داده یکی از اصلی‌ترین علل تصادفات فوتی و جرحی درمازندران سرعت بالا و غیر مجاز وسائل نقلیه می‌باشد.

کاربران جاده‌ای و رانندگان محترم می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.