سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰ بیشتر می‌شود؟

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: قول می دهیم اوضاع حقوق بازنشستگان در سال آینده بهبود پیدا کند.

ابوالحسن قورچیان، سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با تاکید بر این که قول می دهیم اوضاع حقوق بازنشستگان در سال آینده بهبود پیدا کند، گفت: براساس قول مساعدت رئیس سازمان تامین اجتماعی و رایزنی های انجام شده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ افزایش خواهد یافت.

او افزود: امیدواریم این افزایش حقوق در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شود و شاهد همراهی نمایندگان در این خصوص هم باشیم.

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز با اشاره به شرایط اخذ بیمه بیکاری شد، گفت: متقاضیان بیمه بیکاری ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت و سپس به سامانه وارد شوند و مدارک خود را بارگذاری کنند.

او افزود: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام سامانه بیمه بیکاری شامل کارت پایان خدمت یا معافیت، آخرین مدرک تحصیلی، صفحه اول دفترچه درمانی با ارائه شماره بیمه، یک قطعه عکس سه در چهار، آخرین قرارداد، دادخواست و دادنامه قطعی مراجع حل اختلاف کار در مورد کارگران اخراجی  است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
پارسال هم قول دادند شریعتمداری با افتخار از افزایش بیش از حد حقوق ها حرف زد اما ....
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چرا در هم سان سازی ها : حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری 5برابر (حقوق بازنشستگان بدبخت تامین اجتماعی ) اضافه شده ؟ مگر بازنشسته گان تامین اجتماعی چه گناهی کرده اند که همیشه باید جز ضعیف ترین قشر جامعه باشند ؟!!! تورا به خدا به گوش مسئولین برسانید .