سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی:

شیر نفت بسته شود همه صنایع از کار می افتد/دنیا توطئه کرد تا کمر برجام را بشکند

رئیس جمهور گفت: بخش اعظم بودجه ایران در طول های سال های گذشته به نفت متکی بوده است و اگر همین امروز شیر نفت بسته شود همه صنایع از کار می افتد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه در پنجاه و سومین هفته پویش ملی دولت دوازدهم برای جهش تولید و بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت در استان های ایلام و بوشهر گفت: در طول این ۷ سال تلاش بی وقفه ای چه در مرحله اول طرح توسعه میدان نفتی آذر که منجر به تولید ۳۰ هزار بشکه شده و چه در مرحله دوم که در مجموع ۶۵ هزار بشکه می‌توانیم از این میدان، نفت استحصال کنیم انجام شده است.

 رئیس جمهور افزود: طرح توسعه میدان نفتی آذر در آغاز ابتدای دولت قبل ۶ درصد پیشرفته داشته و ۹۴ درصد آن در این دولت اجرایی و عملیاتی شده است.

او با بیان اینکه صنعت نفت و صنعت پتروشیمی برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: البته صنعت نفت در تاریخ ما به عنوان صنعت سیاسی، اقتصادی گره خورده و بار بودجه در سال‌های قبل بر دوش این صنعت بوده است در سال‌های اخیر مخصوصا در سالی که گذشت، ما تقریبا اتکایی به نفت نداشتیم و کشور با کمترین اتکا به نفت اداره شد.

روحانی افزود: البته در سال ۹۸ و ۹۷ کشور با اتکای بسیار کم به نفت اداره شد در واقع بودجه کشور که به طور متوسط در دولت قبل ۷۰ یا ۸۰ میلیارد دلار و در برخی سال‌ها بالای ۱۰۰ میلیارد به نفت متکی بود در این دولت با کمترین اتکا به بودجه نفت مخصوصا در سه سال اخیر کشور را اداره کردیم.

 رئیس جمهور گفت: درست است که ظاهر آن صنعت نفت است ولی بخش اعظمی از بودجه ما در تاریخ ایران از زمانی که نفت کشف شده است به نفت متکی بوده است.

او تصریح کرد: بنابراین نفت یک صنعت مهم و عظیم است و همین امروز اگر خدای نکرده شیر نفت و گاز بسته شود  از حمل و نقل گرفته تا سایر صنایع کل برق کشور و بسیاری از فعالیت‌ها و خدمات همه فعالیت‌ها متوقف می‌شود.

رئیس جمهور  با تاکید بر اینکه اتکا بودجه  امسال به نفت باید برداشته شود، گفت: صنعت نفت مهمترین صنعت کشور است و بقیه صنعت‌ها و خدمات کشور وابسته به این صنعت هستند بنابراین اهمیت این صنعت را ما از یاد نبریم.

روحانی با بیان اینکه در طول دولت یازدهم و دوازدهم کارهای بی‌نظیری در بخش نفت انجام گرفت، اظهار کرد: اگر به تاریخ کشور نگاه کنیم مقدار گازی که در دولت دوازدهم افزوده شده، بالای هزار میلیون متر مکعب است یعنی از ۶۰۰ میلیون متر مکعب در روز امروز به بالای هزار میلیون یعنی بالای یک میلیارد مترمکعب رسیده که کار بسیار بزرگی است. 

رئیس جمهور با تاکید بر این که در برداشت از منابع مشترک کارعظیمی انجام گرفته است، گفت: بعضی ها فکر می کنند که دولت یازدهم و دوازدهم در احقاق حقوق مردم فقط در سایه برجام کار کرده است. البته برجام کار بسیار بزرگی برای احقاق حقوق مردم بوده است و از بس بزرگ بوده است دنیا توطئه کرد که کمر برجام را بشکند. آدم منفوری مثل ترامپ آمد و مجری توطئه های صهیونیست‌ها و ارتجاع در منطقه علیه برجام شد. 

او ادامه داد: در منطقه پارس جنوبی که میدان مشترک ایران با قطر است، قطر دو برابر استفاده می‌کرد و ما عقب بودیم و امروز هم‌طراز و حتی یک مقدار جلوتر از این منابع عظیم مشترک استفاده می‌کنیم. 

رئیس جمهور اضافه کرد: فرق منبع اختصاصی با مشترک در این است که از منبع اختصاصی هر زمانی که بخواهید می‌توانید استفاده کنید اما در منبع مشترک همسایه استفاده می‌کند یعنی هر ساعتی بخشی از منافع ما از دست می‌رود بنابراین از این منبع مشترک هم همسایه عزیز ما باید استفاده کند و هم ما این کار را انجام دهیم که این کار را کردیم.

او با بیان این که امروز در غرب کارون منابع نفتی مشترک با همسایه عزیزمان عراق داریم، گفت:‌ تولید ما در این منطقه ۵ برابر شده است بنابراین حقوقی که از دست می‌رفته این دولت با سرمایه گذاری در این بخش و حتی بخش‌های دیگر توانسته جلوی آن را بگیرد.

روحانی با اشاره به مورد دیگر احقاق حقوق مردم در زمینه آثار فرهنگی، تصریح کرد: تاکنون هزاران شیء مربوط به آثار فرهنگی کشور در خارج از کشور بود و تلاش کردیم در دادگاه‌های بین‌المللی همه این شی‌ها را برگردانیم که این هم احقاق حقوق ملت است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
عجب
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
برجام كمر مردم شكست. از ثمرات برجام افزايش قيمت دلار و صفوف روغن و مرغ و گوشت و...

كساني كه طرفدار برجام هستند برويد فروپاشي شوروي را نگاه كنيد.پس از توافق با امريكا وضعيت بدتر شد.
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
این جور حرفها گرا دادن به دشمنه چون داره نقطه ضعف های نظام و دولت رو لو میده و یه جورایی اقرار میکنه که اگر دشمن نفت رو ببنده کمر اقتصاد و صنایع میشکنه
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اونا كارشون رو مي كنند.
شما كمر مردم شكستين
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
نمیدونم چرا داره کد میده؟!!!
احسان
۲۲:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
هیچ دوره ای به اندازه ی دوره ی ایشون ، جیب ملت ایران مورد دستبرد قرار نگرفت
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
هی آمار بدین که نقاط ضعفتون کجاس دشمن هم دقیقا همون و اجرا کنه و کمرتون و بشکنه... البته که شما نه مردم بینوا
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سپاسگذاریم که عزت نفس را به مردم دیکته میکنید ؟ ببینید از پیام امام که میگفتند ما میتوانیم چقدر کوتاه آمده اند .
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
برجام کمر مردم را شکست
علی
۲۲:۰۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
این برجام چی داده به این دولت که دل کندن ازش براشون خیلی سخته . سردار ایرانی رو از دست دادیم و هنوز از برجام دل نمی کنید؟مردم ایران من به عنوان یک ایرانی دشمن این دولت نیستم اما چطور به آن رای دادید؟چطور جواب اون جوانی که جان عزیزش رو در راه هدف و سربلندی ایران داده می دهید؟آری آری جان خود درتیر کرد آرش کارصدها صدهزاران تیغه شمشیر کرد آرش .چطور در جهانی دیگر جواب آرش و سردار ایرانی رو خواهید داد؟
علی
۲۱:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اینهم از کدهای جدید به دشمنان ایران
شیر نفت ایران بسته شود اقتصاد ایران از کار می افتند!!!!!!؟
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
شیر نفت نه تنها باید بسته شود بلکه باید وارد کننده نفت هم باشیم تا آن وقت بتوانیم بعنوان یک ابر قدرت اقتصادی در دنیا ظاهر شویم مگر ترکیه آلمان ژاپن نفت دارند همه آنها وارد کننده نفت هستند... تنها اشکال بسته شدن شیر نفت قطع شدن واردات بی رویه و راه افتادن تولید داخلی است وبس
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام چهارسال صبرکردیم ترامپ برود الان که بایدن اومده بازهم گربه می رقصونید اخه تاکی مردم تاوان لج بازی های شمادولتمردان را بدهد توروخدا دست بردارید نان نداریم بخوریم انرژی بی هسته می خواهیم چه
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اگر اجازه میدادید طرح های نخبه ها اجرا بشه الان چندبرابر پول نفت درآمد داشتید. شما و همفکران شما نخواستند. وگرنه تو کشورهای اروپایی که سالهاست شیر نفت بسته است چه جوری صنعت می چرخه؟!
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
کار من تولید گیاهان آپارتمانی هست شیر نفت هم بسته بشه هیچ تاثیری تو کار من نداره. پس نگید همه صنایع متوقف می شه.
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بداد معیشت مردم برسید
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اقای روحانی ۸ سال راس مملکتید چرا فکری برای جایگزین نفت نکردید مگه حضرت اقا نگفتن ؟؟!!
کمر برجام نمیشکنه اونقدری انعطاف پذیره ک همه انگشت ب دهن موندن
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با اینهمه التماس به غرب در آخر درصدد صدور قطعنامه برآمدند!!!!!!
افسوس
سعید
۲۱:۰۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی شماها نخواستید به جز نفت صنعتی دیگر در کشور فعال باشد. در ضمن برجامی نبود و نیست و نخواهد بود که کمرش بشکند. برجام توهمی بود که فقط برای ما ضرر داشت و هیچ نفعی برای هیچ کس نداشت. برجام فقط جلوی پیشرفت هسته ای ایران را گرفت با بتن ریزی بر تاسیسات کلی از سرمایه های کشور بر باد رفت و حتی به اندازه خسارت وارده بر تاسیسات هم برای کشور نفع نداشت.
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
یعنی چی
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آخیش!!!!!!!!!
از این برجام نابود شده مگه کمرم باقی مونده که میخوان نابودش کنند!!!!!؟؟(حالا شما کمرشو بستین که نگهش دارید!!؟)
آفرین!! خوب قدرت در گرا دادن دارید!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آره راه حل بده به دشمنان، بیان این شیر نفتم ببندن تا بدبخت تر بشیم
علی علی کرمی
۲۰:۱۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
تمرین جداسازی اقتصاد کشور از نفت. این خیلی کار سختی است نفت ما را خب کمتر میخرند یا خیلی کم میخرند؛ یعنی همه‌ی مشتری‌های قبلی ما ‌به مقدار کافی نفت نمیبرند. این موجب شده که ارتباط اقتصاد کشور با نفت که بسیار ارتباط مضر و زیان‌باری بود، کم بشود و ان‌شاء‌الله این یک تمرینی است که ما بتوانیم این [کار] را بعداً ادامه بدهیم. البتّه منظورم از نفت، نفت خام است وَالّا با نفتی که ارزش افزوده در داخل پیدا کند و محصولاتش صادر بشود، بنده هیچ مخالفتی ندارم.
علی
۲۰:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
شما که مستقیما داری راهکار میدی به کد خدا واسه تحریم!
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
واقعا 24 میلیون به ایشو ن رای داده بودند
سعید
۱۹:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام آقای رئیس جمهور 2بار رای دادم فکر کردم شما متفاوتید وگفتید یه کاری کنم که45هزارتمن دیگه مردم نگیرن هیچ یکاری کرد وزیرشما دیگه حسرت خونه دار شدن موند به دلمون....درضمن دیگه نندازید گردن شورای نگهبان که نزاشتن کار کنیم..عمرن دیگه فریب آدمای شما بخورم
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آخه کجای دنیا رییس جمهور هرروز میاد حرف میزنه ایشون هرروز چند ساعت میاد جلو دوربین من نمیدونم کی وقت میکنه به کارای مملکت برسه از وقتی کرونا اومده ایشون پاشون رو از پاستور بیرون نذاشتن
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چرا در این قرارداد ذکر نشده بود که
هر کس زیر این قرارداد زد
باید خسارت وارده را بدهد
چرا راست نمایی نکرده .امتیاز اضافی هم دادید
واقعا که
سپیده
۱۹:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
فایده برجام برای ما و نسل ما چه بودآقای روحانی
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
شیر نفت بسته باشه یا باز برامون فرقی نداره جوونی ما از بین رفت و...
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
از دستاورد این دولت درمورد بورس هم بگویید که شاخص را بردید 2 میلیون بعد سهامتون را فروختید و بورس ویران شده را تحویل مردم دادید.
bagheri
۱۹:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
انشاالله مردم از اشتباه مداوم ۸ ساله اشان درسی یاد گرفتند
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
مشکل وطن ما اول ...عدم شفاف سازی است
که باعث شده
همه نوع خلافی کنند و پشت اش قایم شوند
انواع دزدی ها .اختلاس ها .احتکارها وووو همش بخاطر عدم شفاف سازی است
اگر این مشکل شفاف سازی حل شود .بوسیله مجلس
قالیبافت اگر شده
هر روز قانون شفاف سازی را وارد دستور کار کند تا رای بیاورد
و نمایندگانی که رای منفی میدهند را معرفی کند
تا ملت بهشون دیگه رای ندهند
تمزکز دولت روحانی بجای درون به بیرون بود
اب در کوزه
تو گرد جهان میگرددی
به درون بپردازد .بیرون درست هم نشد که نشد
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
کاش لااقل یکم مدیریت بلد بودین یا مدیران لایق را به کار میگرفتین
ایرانی
۱۹:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اگرکمی فقط کمی ولایت مداری وحمیت داشتید امروز به نفت احتیاجی نداشتیم رهبرانقلاب بارها وبارها فرومدند اتکای بودجه به نفت راکم کنید اما کوگوش شنوا .
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
درسته
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
جان برادر،یعنی ازاینکه هستیم فقیرتربشویم؟!
..
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
نه داش فقیرتر چیه؟
اگه دولت درست برا حذف خام فروشی برنامه میریخت وضع این نبود
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بر برجام لعنت بر وندی شرمن لعنت بر آمانو لعنت برترامپ لعنت بر تانیاهو لعنت بر برجام لعنت بر خود کمبین لعنت بر نفت لعنت بر ....
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آخ ک چقد دوس دارم وقتی سخنرانی میکنه راجب هر موضوعی بعدش فقط واسه یبار کامنتهای مردمو بخونه
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
مگه قراره نفت و فراورده هاشو رو صنایع ببندید!!!؟چه کسی قراره ببنده .من کارم بسته بندی گلاب و عرقیاته از نایلون شیرینگ تا چسب ۵ سانتی و بطری پت... عجب درگیری داریم با دولت!!!
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
عرقتو بگیر نمیگه گرون می کنیم میگه اگه بسته بشه
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اولا شما کاری نمی کنید که بودجه بخواهد
دوما در سال ۹۷ شما با بازی با دولار وسکه وبورس باید ملیونها پرژه می ساختید
سوما اگه گوش به حرف شما داده بودند و بنزین تولید نمی کردند حرفتان صحیح بود
و چه کسی پالایش نفت را روی کشورش ممنوع کرده هنوز در پتروشیمی رانت بیداد می کند علی برکت ..
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
هنره مرغ کیلو۳تومنی سر به فلک کشید کمرمان خم کردی بااین تورم
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
حتما این مشکل هم مردم ایجاد کردن
احمد
۱۷:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
حیف از اینترنت و وقت و برق و ..... هزینه کنی برا خوندن اخبار رییس جمهور طرفدار سرمایه دار بهره هوشیش 50 هست انصافا
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
نگو عزیز من کاش میشد این دوره هشت ساله هشت سال دیگر تمدید میشد تا تشعشع این نور تمام دنیا را میگرفت همانطور که میدانید آلمان را پشت سر گذاشتیم به هشت سال دیگر احتیاج داریم تا یکه تاز دنیا باشیم
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
مجید دلخوشی به خام فروشی نفت اشتباه است
کی گفته کلا نفت و بذاریم کنار
مهدی
۱۷:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
فکر میکنم ایشون در دورانی در اروپا بودند درس که هیچ در ب ب س کار میکرد چون توی این 8 سال جز این حرفها چیزی دیگر بلد نیست.
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
برجام برای شما از منافع مردم کشورتون هم مهمتر شده واقعا شرم آوره . شما میخواهید نداشتن مدیریت خودتون رو با هراج کردن نفت و آبروی کشور جبران کنید .
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
برجام شده جزو مقدسات شون
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
برجام برای دولت بنفش مقدس
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
نابغه ما !!!! منظور بستن شیر نفت برای صادرات است!!!!! و اینکه خام فروشی برای همیشه ممنوع.
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اشتباه منفی دادم
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
نابغه تر متنو یه بار دیگه بخون
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
توخوندی
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
یکی گفت ماکشوررابدون نفت اداره کردیم ویکی گفت شیرنفت بسته میشه. یادش رفته گفته. کدوم راباورکنیم
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
#به_دشمن_خط_ندهیم .
بختیاری
۱۷:۰۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
آقای روحانی قبول کن کم کارید و همانند حلزون حرکت میکنید ایران عزیز ما می‌باید همانند جت حرکت کند نه همانند حلزون و لاک پشت
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اصلا کارنمی کنه نه کم کاره!اصلاحرکت نمی کنه که مثل حلزون باشه!ایشان مانند مرغ کرچ روی تخمها نشسته واصلا تکان نمی خوره
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
گل گفتی!!!!!
بختیاری فرزندی از زاگرس
۱۶:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
جناب اداره کشور بدون نفت هنر بزرگی است که همگان ندارند نفت ثروتی است که تنها برای سوزاندن نیست کجای ایران صدها پتروشیمی گستراندید؟؟!!
کجای ایران صدها پالایشگاه گستراندید؟؟!!
آیا با دو سه شهر پتروشیمی وزارت نفت فکر کرده کار بزرگی کرده؟؟؟
وزارت نفت خیلی کنده بجای اینهمه ریخت و پاس بیخودی همانند قرارگاه خاتم چندین پالایشگاه بزرگ و صدها پتروشیمی در جای جای ایران ، بسازه.
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
کمر برجام رو آمرکا و اروپا شکست کمر مردم ایران رو هم شما با نوبخت وربیعی و واعظی...
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
ای شیر مادرت حلالت.احسنت که واقعا گل گفتی
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خط دهنده ها و خط گیرنده هاکمر برجام را شکوندن
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
راه حل بسیار ساده ی برون رفت از این مشکلات انتخاب یه فرد کاملا انقلابی و متعهدهست والسلام
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خدایا کی تموم میشه راحت بشیم . . مردم رو بدبخت کرد . با دلار . بورس . سکه . طلا . گرانی و ...
رضا
۱۵:۱۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چطور تو با این پاکی و معصومیت میتونی پول بورس مردمو بخوری و دلار رو گرون کنی اما آمریکا با او خباثتش نمی تونه دبه کنه و با گرفتن امتیاز زیاد کنار بره؟
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
یکی نیست به این بگه با چند برابر کردن قیمتها و با کسر بودجه بالای 100هزار میلیارد و بیچاره کردن مردم هنر نیست
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اینم داره کمر مردم رو میشگنه
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بزودی شیر نفت کامل بسته میشه تا صنایع از کار بیافتند خیالتون راحت بشه همه غربی ها دیگه نقطه ضعف های ایران راه های دور زدن تحریم ها توسط ایران را میدونن.
فرزاد
۱۴:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بنظرم آقای روحانی اگه حرف نزنه خیلی بهتره و هم بنفع خودشه هم بنفع کشور، البته از ماست که برماست ... خودمون بهش رای دادیم و متاسفانه ۶ ماه دیگه باید تحملش کنیم
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چهل سال گریه کردیم دمش گرم چند روزی هم با حرف ایشون خندیدیم
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
در سال های اخیر مخصوصا در سالی که گذشت ما تقریبا اتکایی به نفت نداشتیم و کشور با کمترین اتکا به نفت اداره شد ، پس خدا رو شکر ریشه مشکلات اقتصادی و سیاسی و .... معلوم شد
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
شیر نفت بسته شود برای غربی ها که بدتره چون نفت مال ماست
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
این روزا چقدر دیر میگذره خداااااااا.
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
شیر نفت دست کیه؟؟!!
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
فقط ادعا...
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
یعنی قشنگ داره گرا میده .مثل اینه که یه کشتی گیر بگه من از پای چپ ضعیفم
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
باشه
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
کمربرجام راامریکاشکست،صدای استخوانهایش راشنیدیم،اماانهاکه باید هشت سال پیش میشنیدندنشنیدند
....
۱۲:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
واییییییییییی
محمد۳۱۵
۱۲:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خیلی رئیس جمهور خوشحالی داریم
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
من که دلم میخاد کمر برجام شکسته شه.ما باید به فکر تولید داخلی باشیم.باید از یک جایی شروع کنیم.تا کی میخواهیم وابسته باشیم.
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چهل سال گذشته چکار کردید که اقتصاد و بودجه ای مستقل از شیر نفت داشته باشید. تقصیر را به گردن این پولی و آن دولت نیاندازد به مدت چهل سال است که همه شما مسئولیت و مقام دولتی در پستهای مختلف داشته آید و فقط صندلی عوض می کنید. کمی شرمساری هم خوب چیزی است بخدا!
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
با بورس بدبخت شدم پول منو پس بدین
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خب میخاستی نری حالا که رفتی صبر داشته باش تا نوه هایت سودش رو ببرن
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بانک پول میگذاری 5 سال بعد 100 درصد سود میده بورس پول گذاشته بودی 3 ماه 400 درصد سود کنی ؟ خمره رنگرزیه ؟ صبر کن داداش سود میکنی
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
شیر نفت که بسته شد بورس میره بالا جانم
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چطور روت میشه چنین حرفی بزنی !طی چهل سال گذشته مثل بقیه مقامات مسئولیتهای مختلف داشته آید و فقط صندلی عوض کرده اید
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
این برجام واقعا چی داشته که اینقد آقای روحانی به سینه اش میزنه
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
برجام چیزی نداشت روحانی فقط برجام داشت
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام یک فکر بهتری برای برجام بردارید ما که نمی تونیم امریکارا مجبورکنیم تا تحریم هارا بردارداهرم فشار دست ا ناست ما باید اقدام کنیم بعددوماه صبرکنیم اگرتحریمی رفع نشد اقدام کنیم
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
چرا باید صبرکنیم?
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
کمر صنایع را یعنی توی این ۷ سال نشکوندی تو؟!
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
بازم برجام!! اخه کدوم برجام اون فقط یه کاغذ پاره ست!