سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهورزان و مربیان نمونه کشوری و استانی در شهرکرد تجلیل شدند

آیین تجلیل از بهورزان و مربیان نمونه کشوری و استانی با محوریت بزرگداشت روز بهورز در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از برگزاری آیین تجلیل از بهورزان و مربیان نمونه کشوری و استانی در حاشیه برگزاری وبینار وزارتی با محوریت بزرگداشت روز بهورز و با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این آیین از بهورزان به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت یاد کرد و افزود: عملکرد بهورزان و مراقبین سلامت در کنترل اپیدمی کووید ۱۹ بسیار مثبت و قابل تقدیر است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به موفقیت‌های کشور در توسعه زیر ساخت‌ها و ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان در سطح جهانی، حوزه بهداشت را جز حوزه‌های سرآمد برشمرد.

جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در ادامه تعداد بهورزان شاغل در دانشگاه را ۶۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد بهورز در ۳۱۳ خانه بهداشت استان مشغول به خدمت هستند.

در این آیین از مهناز کریم زاده، محمد نصیر کهبانی و کبری رحیمی بعنوان بهورزان نمونه کشوری، گل شکر خالدی، سکینه رضایی، ام البنین پناهی بعنوان بهورز نمونه استانی و ابراهیم آقایی، مریم زاهدی بعنوان مربیان نمونه، بهمن دادور، سهیلا نکویی بعنوان مراقب سلامت نمونه کشوری و داود عسگری بعنوان مراقب سلامت نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.