سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا کتاب زندگی ۲ عضو خانواده‌ اهل شهرستان باوی را بست

فرماندار باوی با اشاره به فوت ۲ عضو خانواده‌ای در روستای زرگان ابوفاضل شهرستان گفت: جان باختگان به علت سفر به شادگان به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منوچهر ورناصری فرماندار باوی گفت: ۲ عضو خانواده‌ای ساکن روستای زرگان ابوفاضل این شهرستان شامل؛ یک زن و یک مرد، بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

او با بیان اینکه براساس شواهد و بررسی ها، این خانواده پس سفر به شهرستان شادگان به کرونا مبتلا شده اند افزود: پس از فوت آن‌ها از اطرافیان این خانواده و کسانی که با آن‌ها در تماس بودند تست کرونا گرفته شد، همچنین برخی از اهالی روستا به صورت داوطلبانه تست کرونا دادند که تنها تست یک نفر مثبت بود و اکنون در قرنطینه به سر می‌برد.

ورناصری با بیان اینکه بلافاصله پس از این رویداد، روستای زرگان ابوفاضل را ضدعفونی کردیم و امروز نیز یک مانور کرونا در همین روستا برگزار شد و تقریبا همه شرایط را تحت کنترل داریم، اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم که عادی انگاری را کنار گذاشته و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، همچنین تا حد امکان از خانه‌های خود خارج نشوند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.