سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب نایب قهرمانی امین کاویانی نژاد در رقابت‌های اوکراین

امین کاویانی نژاد کشتی گیر خوزستانی در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان جام مربیان و کشتی گیران برتر در اوکراین به مدال نقره دست یافت.

میلاد قلاوند، دبیر هیئت کشتی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امین کاویانی نژاد کشتی گیر خوزستانی در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان جام مربیان و کشتی گیران برتر که در «کی یف» پایتخت اوکراین برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

او افزود: کاویانی نژاد در دور نخست و در رده ۷۷ کیلوگرم «دمیترو پیشکوف» دارنده مدال برنز بازی‌های اروپایی را با نتیجه‌ای شگفت انگیز (۶ بر صفر) مغلوب ساخت و در دور دوم نیز در برابر «استویان کوباتوف» از بلغارستان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

قلاوند بیان کرد: در این وحله این دلاور مرد خوزستانی باز هم شگفتی آفرید و «اریک نیکوقوسیان» از فرانسه را از پیش رو برداشت، سپس با شکست حریف قرقیزستانی راهی فینال شد و در رقابتی هیجانی در مقابل گرایی، کشتی گیر برتر کشوری نتیجه را ۴ بر ۲ واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

دبیر هیئت کشتی خوزستان با بیان اینکه امین امیر زاده دیگر کشتی گیر خوزستانی حاضر در رقابت‌های اوکراین مقام برنز سنگین را کسب کرد، اظهار داشت: او در مرحله نیمه نهایی یک بر یک نتیجه را به قهرمان گرجستانی زیر ۲۳ سال جهان واگذار و به رده بندی راه یافت که در رقابت‌های این بخش نیز حریف خود از ارمنستان را مغلوب و مدال برنز را کسب کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در وزن ۸۷ کیلوگرم رامین طاهری نیز راهی مرحله نیمه نهایی، و پس از آن رده بندی شد و در دیدار مقابل «رستم آساکولوف» از ازبکستان نتیجه را ۵ بر یک واگذار و به مقام پنجم رسید. در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی کشتی گیر جوان خوزستانی در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها حذف شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ن

برچسب ها: خوزستان ، کشتی فرنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.