سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: نتیجه بازی برابر آلومینیوم شخصیت تازه‌ای به ما می‌دهد/ تماشاگران نساجی در فوتبال الگو هستند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی با تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما نمی‌توانیم از هیچ جنبه‌ای بگوییم عملکرد خوبی در نیم‌فصل اول داشته‌ایم و در خیلی از جهات تیم را ترمیم کردیم. به هر حال مسیر امیدوار کننده‌ای داریم و برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شویم تا انشاالله ناراحتی‌های هواداران را جبران کنیم. تمرینات خوب و شادابی داشتیم و به آینده امیدوار  خواهیم بود و در حال انجام اقدامات اصولی هستیم. بازی فردا بسیار با اهمیت است و نتیجه آن، شخصیت تازه‌ای به ما می‌دهد و انشاالله هر ۳ امتیاز را بگیریم. حامد شیری به علت محرومیت و  بهزاد داودی، محمدمهدی نظری و مجتبی ممشلی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب هستند.

او  درپاسخ به این سوال که آیا می‌تواند از بازیکنان جدید نساجی در بازی فردا استفاده کند، بیان کرد: کار‌های اداری بازیکنان جدید انجام شده و ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. همچنین ۲، ۳ بازیکن دیگر  هم باید جذب کنیم. جذب بازیکن در نیم فصل بسیار دشوار است و تیم‌ها تحت هیچ شرایطی راضی نمی‌شوند بازیکنی که به کارشان می‌آید را از دست بدهند. مجبوریم متمرکز شویم روی بازیکنانی که امکان جذب آن‌ها وجود دارد. در این زمینه هم باشگاه زحمت کشیده و از آن‌ها ممنون هستم.

امیدوارم در بخش تهاجمی بتوانیم جزو بهترین تیم‌ها باشیم 

سرمربی نساجی مازندران درباره این که این تیم در نیم‌فصل اول جزو ۴ تیم برتری بوده که کمترین موقعیت را به حریف داده است، گفت: ما در بخش دفاعی خوب کار کردیم و کمترین موقعیت‌ها را به حریفان داده‌ایم. امیدواریم بتوانیم در بخش تهاجمی در نیم‌فصل دوم نیز جزو بهترین تیم‌ها باشیم.

جلالی درباره   ۲ هفته متوالی میزبانی از سایپا در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال  بیان کرد: این یک فرصت است. البته سایپا همیشه جزو تیم‌های خوب بوده و چند هفته پیش یک بازی دوستانه با آن‌ها داشتیم.

او  درباره  این که جو هواداری باعث می‌شود تا برخی از بازیکنان به نساجی نیایند، اظهار کرد: صحبت‌هایی که من داشتم، نقل قول از برخی بازیکنان بود. خیلی از بازیکنان نساجی هنوز مزایای هواداران نساجی را ندیده‌اند. من که یک دوره در نساجی بودم، می‌دانم که بازی کردن در این تیم چه موهبتی است. به طور کلی فحاشی خوب نیست. پس از شکست از صنعت نفت آبادان در ورزشگاه وطنی رفتاری از هواداران دیدم که در هیچ ورزشگاهی ندیده بودم. فوتبال ما به این رفتار‌ها نیاز دارد و می‌تواند تماشاگر نساجی را به‌عنوان یک الگو، در نظر بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.