سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویدکیا: برای کسب امتیاز برابر گل گهر باید با تمرکز بالا بازی کنیم/ ما به دنبال تغییرات در تیم سپاهان نیستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: به طور حتم فردا بازی سختی خواهیم داشت و گل گهر تیم باکیفیتی است. درست است که تیم گل گهر  بازی آخر نیم فصل خود را  یک نتیجه عجیب به دست آورد، اما فکر می‌کنم که اگر منطقی باشیم باید آن بازی را به طور کلی نادیده بگیریم و به بازی‌های قبل‌تر این تیم فکر کنیم. تیم گل گهر بازیکنان و کادر فنی فوق العاده‌ای دارد به خصوص اعضای کادر فنی  این تیم که تجربه زیادی در لیگ برتر فوتبال دارند و نتایج خوبی گرفته‌اند.

او ادامه داد: در صورتی که بخواهیم از این بازی امتیاز بگیریم، باید با تمرکز بالا و  همه توان خود بازی کنیم. همه ما باید از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ بدون کوچکترین  اشتباهی بازی کنیم و به طور حتم  این بازی مشکل خواهد بود و برای تیم ما این بازی مهم است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم که هوادارانمان خوشحال شوند.  

ما باید از شیوه بازی تیم گل گهر مراقبت کنیم 

نویدکیا درباره راهکارش برای مقابله با  سبک بازی مستقیم تیم گل گهر سیرجان گفت: واقعیت این است که تیم گل گهر فقط بازی مستقیم انجام نمی‌دهد و کار‌های تاکتیکی فوق العاده‌ای انجام می‌دهد و برای همه این تاکتیک‌ها سعی کردیم که برنامه ریزی کنیم و امیدوارم بتوانیم با کمترین اشتباه کار خود را در زمین مسابقه  انجام بدهیم. بازیکنان باید با تمرکز صد درصد بازی کنند تا به مشکل برنخوریم. ما باید مراقبت کنیم از نوع بازی که تیم گل گهر ارائه می‌دهد.  

او درباره استراتژی تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: ما خیلی به فکر تغییرات نیستیم و ۳، ۴ بازیکن جدا شدند و این موضوع هم به این دلیل بود که در تیم سپاهان کمتر بازی به آن‌ها رسیده بود و شاید در تیم دیگری بتوانند شانس خود را بیشتر امتحان کنند. به هر حال سبحان پسندیده برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان پیوست و  حسین پاپی هم در تیم ذوب آهن حضور یافت و دهقانی هم  به نساجی رفت. همچنین  مهدی کیانی هنوز  حضورش در تیم جدید قطعی نیست و با تیم‌های دیگر صحبت می‌کند تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد. در مجموع شاید ما  اصلا بازیکن ورودی نداشته باشیم و اگر شرایط فراهم شود در حد یک بازیکن به تیم ما اضافه می‌شود.  

نویدکیا درباره هواداران اصفهانی گفت: جای هواداران در استادیوم‌ها خالی است، اما باز هم می‌گویم که ویروس کرونا خطرناک است و تا جایی که می‌توانند مراقبت کنند و از منازل خود به تیم سپاهان انرژی مثبت بدهند و به ما کمک کنند تا بتوانیم این مسیر را تا پایان ادامه بدهیم. روز‌های سختی خواهیم داشت و باید با همه وجود تلاش کنیم و بتوانیم سختی‌ها را یکی پس از دیگری بگذرانیم و در آخر بتوانیم نتایج و رتبه خوبی در جدول رده بندی به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.