سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی کرمان

به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین ادارات کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان درخصوص انعقاد تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تفاهم نامه همکاری برای ایجاد زمینه همکاری‌های مشترک در حوزه فعالیت‌های فرهنگی ، توسعه و ترویج کتاب خوانی به ویژه فعالیت‌های مربوط به جام باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان منعقد شد.

او افزود: هم افزایی در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و ترویج کتاب خوانی، رونق و ارتقای مطالعه در سطح مدارس استان، توجه ویژه به برگزاری برنامه‌های مشترک پیرامون کتاب خوانی و رقابت دانش آموزان در جام باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان از محور‌های همکاری این تفاهم نامه است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان بیان کرد: طی این تفاهم نامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان متعهد شد از توانایی‌ها و ظرفیت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به منظور اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی به ویژه در خصوص کتاب خوانی دانش آموزان بهره‌مند شود و همکاری در دانش افزایی و توانمندسازی معلمان در زمینه آموزش‌های فرهنگی و بهره مندی تخفیف ۵۰ درصدی اعضای باشگاه‌های کتاب خوانی برای خرید کتاب در دستور کار قرار گیرد.

او عنوان کرد: ایجاد و راه اندازی دبیرخانه شورای راهبردی توسعه و ترویج کتاب خوانی کودک و نوجوان، شناسایی دانش آموزان مستعد برای حضور در برنامه‌های ترویج کتاب خوانی و نهادینه سازی و ضابطه‌مند کردن تمامی فعالیت‌های دبیرخانه هم از جمله تعهدات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.