سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن به معنای پایان کرونا نیست

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: تزریق واکسن به معنای پایان کرونا نیست و افرادی که واکسن زده‌اند، همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

عارف خدرلو معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا و یا ورود واکسن به شهرستان نباید این اطمینان را ایجاد کند که کرونا در شهرستان کنترل شده زیرا هر لحظه امکان افزایش شمار مبتلایان وجود دارد.

خدرلو افزود: افزایش شمار مبتلایان محدودیت‌های جدی برای ورود گردشگران و اصناف شهرستان درپی خواهد داشت و بازاریان را درشرایط سختی قرارمی‌دهد، لذا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان ضمن جلوگیری از خیزش کرونا، بازار را از محدودیت‌ها مصون کرد.


بیشتر بخوانید


او در ادامه از شهروندان خواست بار دیگر کادر درمانی شهرستان را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات پر خطر یاری کنند.

امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار  شهرستان مهاباد و مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان، نخستین دوز واکسن کرونا به کادر درمان این بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد تزریق شد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.