سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالملکی خبر داد؛

۶٠ درصد مشاغل امداد در روستاها ایجاد می‌شوند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد درباره برگزاری جشنواره صنایع روستا دوست کشور توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه رویداد صنایع روستا دوست صبح امروز با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی رئیس جمهور و معاون اشتغال کمیته امداد و دیگر معاونان این نهاد آغاز به کار کرد.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: ۶٠ درصد مشاغل کمیته امداد در حوزه روستایی است و مشاغل روستایی اغلب مشاغل سنتی هستند.

او با بیان اینکه جشنواره بزرگ صنایع روستایی را برای ارائه ایده‌های روستایی برگزار کردیم، گفت: مشاغلی که در صنایع روستا دوست ارائه می‌شود باید نوآورانه باشند و فناوری پبچیده نداشته نباشند همچنین نباید این مشاغل دیجیتال باشند.

عبدالملکی ادامه داد: این مشاغل باید در مقیاس کوچک به صرفه باشند همچنین ٩ هزار طرح ارائه شد و ١٠٨ طرح برگزیده برای مرحله نمایشگاهی انتخاب شدند و۶٠ طرح درحال حاضر اینجا حضور دارند.


او با بیان اینکه این دستگاه‌ها می‌تواند تعداد زیادی شغل ایجاد کنند، افزود: با این کار به اقتصاد روستا کمک می‌کنیم و در نهایت به طرح‌های برتر جوایز می‌دهیم و سرمایه گذاری می‌کنیم.


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: بسیاری از این طرح‌ها منحصر به فرد هستند و می‌توانند سر آغازی باشند برای تحول صنایع روستا دوست کشور.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.