سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن نیکوکاری مجازی برای دانش آموزان نیازمند بافقی

رئیس کمیته امداد بافق گفت: امسال جشن نیکوکاری برای ۳۵۰ دانش آموز بافقی از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  قاسم طلایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق در نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در سنوات گذشته، گفت: هرساله جشن نیکوکاری با هدف ایجاد فرهنگ احسان و نیکوکاری و زمینه سازی برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال نو در مدارس نیز به صورت حضوری اجرا می‌شده است، اما با توجه به شرایط کرونایی کشور و نبود حضور دانش آموزان این جشن را باید به صورت مجازی برگزار کنیم.

او افزود: تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد در سال گذشته ۱۵۰ نفر بوده که با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی موقتی بسیاری از مشاغل این تعداد به ۳۵۰ دانش آموز افزایش یافته است.

محمد رضا قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش بافق نیز در ادامه شبکه دانش آموزی شاد را ابزاری بسیار خوب در ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین خانواده‌ها دانست و گفت: آموزش و پرورش شهرستان بافق آمادگی خود را برای تبلیغ و ترویج این فرهنگ اعلام می‌کند و امیدوار هستیم شاهد اقدامات بسیار خوبی ازطرف مردم فهیم شهرستان همچون سال‌های گذشته باشیم.

نواختن زنگ نیکوکاری به صورت مجازی در شبکه شاد، اطلاع رسانی از طریق نرم افزار شاد به مدیران و معلمان مدارس و همچنین والدین برای کمک‌های نقدی و غیرنقدی، برگزاری مسابقه نقاشی با محوریت انفاق و نیکوکاری از جمله مصوبات این نشست بود.

هفته احسان و نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش از ۹ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ اسفندماه از طریق شبکه دانش آموزی شاد اجرا و در این مدت به هر میزانی که از طریق مدارس، کمک جمع آوری شود با همکاری مدیران مدارس در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.