سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود بیش از ۱۰۰ هزار تن روغن خوراکی خام به بندر امام

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان از ورود ۳ کشتی حامل بیش از ۱۰۰ تن روغن خوراکی خام طی ۲ ماه گذشته در بندر امام خمینی خبر داد.

عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۳ فروند کشتی طی ۲ ماه گذشته در بندر امام پهلو گرفتند که حامل بیش از ۱۰۰ هزار تن روغن خوراکی خام بودند.

او افزود: کشتی نخست در تاریخ ۱۵ دی ماه در بندر امام لنگر انداخت که حامل ۴۴ هزار و ۸۸۰ تن روغن خوراکی خام بود و پس از طی کردن نظارت بهداشتی، استاندارد و تشریفات گمرکی برای توزیع در مصارف داخلی کشور روانه مقصد نهایی شدند.

دریس بیان کرد: کشتی دوم نیز در تاریخ ۴ بهمن عملیات پهلوگیری را با بار ۲۷ هزار و ۴۹۶ تن انجام و ۳ روز پس از آن در تاریخ ۷ بهمن کشتی سوم شامل ۴۵ هزار و ۳۳۹ تن روغن خوراکی خام پس از تخلیه روانه کارخانه‌های تصفیه روغن خام در کشور شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: مجموع بار این ۳ فروند کشتی ۱۱۷ هزار و ۷۱۵ تن روغن خوراکی است و اگرچه همه واردات روغن خوراکی خام را شامل نمی‌شود، اما نقش مهمی در رفع مشکلات مربوط به کمبود روغن در سرتاسر کشور ایفا کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.