سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون کادر درمان گلوگاه

اولین مرحله از واکسیناسیون کادر درمان بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه ظهر امروز انجام شد.

هادی نجفی تیرتاشی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هدف از واکسیناسیون را کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی و قطع زنجیره بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: ۴۸ نفر از پرسنل بخش کرونای بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه امروز واکسینه شدند.

او افزود: کادر بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه ۳۵۰ نفر هستند که در مرحله نخست پرسنل بخش کرونا شامل پرستار، پزشک و نیروی‌های خدماتی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و در مراحل بعدی سایر افراد بر علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلوگاه از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خود و دیگران از این ویروس محفوظ نگه دارند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
دربسیاری ازجاهای ایران اگر افراد بفهمند که فلان نفربیماری زمینه ای دارد جشن می گیرند چون دشمن ومعاند هستند واین بیماریها هم قابلیت درمان صدرصد ندارند لذا این افراد مرگ را برواکسن زدن وافشای اسرارخود ترجیح می دهند مانند بیماریهای پنهان مادرزادی یا تصادفات وغیره.بنابراین بیماران زمینه ای درتمام افراد جامعه برای واکسن زدن قابل کشف نخواهند بود.