سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی: امیدواریم با تیم دو و میدانی سداد قهرمان شویم

مربی تیم دو و میدانی بانوان سداد درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سپیده توکلی مربی تیم دو و میدانی بانوان سداد درباره مربیگری خود در این تیم و نخستین حضور این تیم در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور اظهار داشت: باید از محمدعلی محمودزاده مدیر باشگاه سداد به دلیل حمایت از ورزش بانوان تشکر کنم.

او بیان کرد: ما در دانشگاه آزاد ٦ سال در کنار دو و میدانی کاران بودیم، اما دانشگاه آزاد به دلیل مشکلات مالی نتوانست به تیم داری در دو و میدانی ادامه دهد.

او افزود: اگر هم دانشگاه آزاد تیم داری می‌کرد، مبلغی به دو و میدانی کاران پرداخت نمی‌کرد، زیرا بودجه نداشت. دوست نداشتم دو و میدانی کاران رایگان مسابقه دهند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنیم. ٥ سال با دانشگاه آزاد قهرمان کشور شدیم. امیدواریم با باشگاه سداد هم به قهرمانی برسیم.

مربی تیم سداد عنوان کرد: بدنه اصلی این تیم جوانان و نوجوانان رکورددار ملی هستند. این تیم در آخرین لحظه بسته شد. در مسابقات باشگاه‌های کشور تیم پلیمر خلیج فارس و سپاهان عملکرد درخشانی داشتند. به جرات می‌توان گفت که تیم ما در کنار این ۲ تیم، جزو قوی‌ترین تیم‌ها در مسابقات قهرمانی کشور است.

او اضافه کرد: تیم پلیمر بیشتر با رکوردداران قرارداد بسته است. از پارسال سقف قرارداد‌ها ۲ برابر شده است. برای رکوردداران اول تا چهارم پاداش‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته ایم. دو و میدانی کاران قرارداد ثابتی ندارند و اگر پنجم شوند مبلغی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

توکلی در پاسخ به این پرسش که با تغییر تحولات ایجاد شده به تیم ملی باز می‌گردد یا خیر؟ گفت: هرگز به تیم ملی دو و میدانی بر نمی‌گردم. البته هاشم صیادی نگاه ویژه‌ای به حوزه زنان دارد و برای اولین بار کمیته زنان را تشکیل داده است.

محمدعلی محمودزاده مدیرعامل باشگاه سداد هم عنوان کرد: بخشی از مسئولیت اجتماعی باشگاه سداد را در این دیدیم که به تیم داری در دو و میدانی بپردازیم و همکاری بلند مدتی با ورزشکاران بانوان داشته باشیم. به طور اتفاقی متوجه شدیم که تیم بانوان نیاز به حمایت دارد.

او گفت: تیم داری در حوزه‌های دیگر بستگی به تجربه اول دارد. ما یک شرکت پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات هستیم و این رسالت را در خود می‌بینیم که فرهنگ سازی کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.