سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران امشب با ۱۰ آلاله بازگشته به وطن وداع می‌کند

مراسم وداع با پیکر‌های مطهر ۱۰شهید گلگون کفن، امشب در مازندران برگزار می‌شود.

سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:مراسم شب وداع با پیکر‌های مطهر ۱۰شهید دوران دفاع مقدس (هشت شهید گمنام و ۲ شهید دارای هویت) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، امشب ۹ اسفندماه در شهرستان‌های بهشهر، قائم‌شهر، آمل، محمودآباد، چالوس و رامسر برگزار می‌شود.

او افزود:پیکر‌های پاک و مطهر ۱۰ شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس دیروز وارد مازندران شدند و در آستانه سالروز رحلت قافله سالار کربلا حضرت زینب (س) حال و هوایی دیگر به استان دادند.

سردار ملکی گفت:مراسم استقبال از شهدا، دیروز در میدان جانبازان قائم‌شهر برگزار شد و کاروان حامل پیکر ۱۰ آلاله سرخ شهادت پس از رسیدن به ساری در شهر تشییع خودرویی شد تا عطرشان مشام جان این مردم را نوازش دهد.

او افزود:در شب وفات پیام‌آور قیام کربلا حضرت زینب (س) مراسم وداع تلویزیونی با پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس در مازندران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در جوار دو شهید گمنام حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا امروز در اختیار سپاه شهرستان هایشان هستند، گفت:قرار است ۸ شهید خوشنام در بهشهر، آمل و چالوس در دانشگاه آزاد و دو شهید خوشنام رامسر هم در پارک شهرداری کنار مصلی به خاک سپرده خواهند شد.

پیکر دو شهید تازه شناسایی شده به نام‌های شهیدان «علی اکبر محمدی» و «منوچهر تقدسی» هم در زادگاهشان قائمشهر و محمودآباد تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع این شهدای گرانقدر فردا یکشنبه ساعت ۱۰ به صورت خودرویی در شهرستان هایشان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.