سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۰۰ تبلت بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: ۱۰۳ دستگاه تبلت بین فرزندان امداد بگیر ۱۲ تا ۱۸ سال تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: از سری حمایت‌های جانبی بهزیستی که با همکاری بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اختصاص ۱۲۷ دستگاه تبلت به فرزندان امداد بگیر در مقطع اول و دوم دبیرستان است که ازاین تعداد ۱۰۳ دستگاه توزیع و ۲۴ دستگاه دیگر نیز در حال توزیع است.

او ادامه داد: این اقدام بهزیستی با حفظ کرامت انسانی در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی صورت گرفته است.

محمدی افزود: فرزندان بهزیستی آینده‌سازان جامعه هستند و تحصیل یکی از ارکان توانمند سازی آنهاست و رشد آموزشی موجب خواهد شد که این افراد در آینده امداد رسان و کمک حال دیگران شوند.

مدیر کل بهزیستی همکاری مومنانه بین بخش‌ های مختلف کشور مشتمل بر سازمان بهزیستی کشور به عنوان یک دستگاه دولتی، بنیاد مستضعفان به عنوان نهاد حاکمیتی و رایتل به عنوان نهاد عمومی و غیردولتی (ارایٔه سیم‌کارت رایگان برای دسترسی به فضای اینترنت) را در اجرای این کار مهم دانست.

او گفت: مجموعه دیجی‌کالا به عنوان استارت‌ آپ بدون هزینه توزیع هوشمند تبلت‌ها را در اقصی نقاط کشور به عهده گرفت و خوشبختانه هیچ یک از دانش آموزان بصورت رودررو با بهزیستی تبلت دریافت نکرده و مثل یک شهروند عادی در قالب پلتفرم دیجی‌ کالا این دیوایس به آنها به صورت شفاف و شایسته ارایٔه شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از آنجائیکه یکی از سیاست‌های بهزیستی مراقبت از فرزندان در درون خانواده است، به منظور تقویت و گسترش خدمات به این فرزندان شیوه‌های مختلفی نظیر حمایت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از خانواده‌ها در دستور کار قرار دارد.


محمدی افزود: در حال حاضر ۵۰ کودک بی سرپرست و بد سرپرست در ۵ مرکز بهزیستی نگهداری می‌شوند و ۲۵۰ فرزند به صورت امداد بگیر و با دریافت مبلغ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بصورت ماهیانه در خانواده مورد حمایت بهزیستی نگهداری می‌شوند.

او به همکاری یونیسف و دفتر امور کودکان و نوجوانان کشور در تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، فرهنگی به کلیه امداد بگیران تحت پوشش بهزیستی استان زنجان اشاره کرد و افزود: بسته‌های بهداشتی و بسته‌های فرهنگی بین امداد بگیران توزیع شده است.

 

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.