سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور فرمانده کل سپاه در سفر به ساوه:

مردم از پایه‌های مهم امنیت ملی هستند

سردار دقیقی در مراسم شبی با شهید گمنام در ساوه گفت: مردم از پایه‌های مهم امنیت ملی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار دقیقی مشاور فرمانده کل سپاه در  جمع مرد ساوه در امامزاده سید اسحاق (ع) شهر ساوه برگزار شد گفت:مردم از پایه‌های مهم امنیت ملی هستند.

سردار دقیقی افزود: امنیت ملی بر محور جوانان و نوجوانان، شهدا و رهبری قرار دارد که بدون تردید فرهنگ شهادت راه نجات ملت ایران و ذلیل کردن بدخواهان این نظام است.

او اضافه کرد: امروز به برکت ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان، بزرگترین قدرت نظامی جهان که دشمن درجه یک ملت ما محسوب می‌شود؛ جرات نگاه چپ نظامی به ما را ندارد.

مشاور فرمانده کل سپاه بیان کرد: ملت ما همچون دوران دفاع مقدس تا پای جان در برابر استکبار محکم ایستاده و با اطاعت از رهبری، همیشه به عنوان الگوی استقامت مانع زیاده خواهی‌ها شده است.

او ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی در تحریم اقتصادی، انزوای سیاسی و فساد اخلاقی کشور را به انحطاط بکشاند، اما به برکت خون شهدا امروز هر خانه ایرانی به یک پایگاه ضد آمریکایی تبدیل شده است.

سردار دقیقی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری و خصوصا تورم موجب تنگ شدن عرصه به مردم شده است که امیدواریم در دولت بعدی بخشی از این موانع که ریشه در تحریم‌های داخلی و خارجی دارند، مرتفع گردد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.