سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج شطرنج بازان فارس در مسابقات رده های سنی کشور

شطرنج بازان فارسی در رقابت های آنلاین ایران به ۳ مدال دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز ،گفت : مسابقات شطرنج آنلاین رده های سنی دختران و پسران کشور برترین های خود را شناخت که در رده سنی زیر ۱۴ سال دختران که با حضور ۱۰۶ ورزشکار برگزار شد ، ملیکا رحمانی از قزوین با ۹ امتیاز قهرمان شد و ریحانه حاجت نیا و آنیتا پرویزی با ۷ و نیم و ۷ امتیاز در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

او، بیان کرد: در رده سنی زیر ۱۰ سال بخش پسران هم که ۱۶۸ شطرنج باز شرکت کردند ، آرمین صمیمی از استان فارس با ۱۲ و نیم امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و باراد احمدی و سید کنعان پورموسوی از گیلان و مازندران عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.

مرحله نخست این مسابقات ۱۶۷۷ بازیکن در بخش دختران و ۱۱۷۴ بازیکن در بخش پسران برگزار شد و مرحله فینال رقابت های شطرنج آنلاین رده های سنی ایران هم با حضور ۱۶ شطرنجباز به روش دوره ای با کنترل ویدئویی برنامه زوم و پلت فرم chess.com با همکاری ۷۰ داور فدراسیون شطرنج برگزار شد.

نتایج پایانی این رقابت ها پس از ‌دریافت گزارشات کمیته ضد تقلب فدراسیون جهانی شطرنج و بررسی بازی ها در کمیته ضد تقلب و و رعایت بازی جوانمردانه اعلام و نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.