سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرماندار بندر ماهشهر:

سقف آرامش برای آسیب دیدگان از آبگرفتگی در بندر ماهشهر احداث می‌شود

بندری گفت: عملیات احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی برای آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی‌ها و بارندگی‌های اخیر در بندر ماهشهر آغاز شد.

فریدون بندری سرپرست فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با جمع‌آوری مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کمک‌های مردمی عملیات ساخت و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده در آبگرفتگی و بارندگی‌های اخیر و منازل محرومان در شهرستان آغاز شد.

او افزود: این کمک‌ها با همکاری قرارگاه جهادی هیأت مذهبی بندر ماهشهر، قرارگاه جهادی امام علی (ع)، بنیاد علوی و مؤسسه خیریه کریم آل‌طا‌ها جمع‌آوری و ساخت و تعمیر این منازل در حال انجام است.

بندر با بیان اینکه همچنین به مناسبت ولادت امام علی (ع) ۱۴ سرویس جهیزیه به ارزش ۳ میلیارد ریال از طرف مؤسسه خیریه کریم آل‌طا‌ها هیأت فاطمیون بندر ماهشهر به زوج‌های جوان بی‌بضاعت این شهرستان اهدا شد، اظهار داشت: این ۱۴ سرویس جهیزیه با استفاده از کمک‌های مردمی تهیه شده و شامل اقلام ضروری زندگی از جمله؛ فرش، یخچال، اجاق گاز، لوازم آشپزخانه و ... است.

بارش شدید و بی سابقه باران در آذر ماه امسال سبب آبگرفتگی منازل و معابر در بندر ماهشهر، اهواز، کارون و بندر امام خمینی (ره) شد و خسارت زیادی را به اهالی این شهرستان‌ها و لوازم خانگی تحمیل کرد، به همین دلیل از همان لحظات اولیه، گروه‌های مردمی، شرکت‌های و سازمان ها، گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران و بسیج و... وارد عمل شده و نسبت به تخلیه آب از منازل و معابر و شست و شوی فرش‌ها اقدام کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.