سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله فلاحتی:

وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی خوب عمل نکردند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به گرانی میوه و مرکبات گفت: وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی خوب عمل نکردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به نامگذاری روز ملی حمایت از مصرف کنندگان در ۹ اسفند ماه گفت: زبان ما دیگر الکن است چگونه با افزایش ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ برابری قیمت ها درباره حمایت از حقوق مصرف کنندگان بگوییم و این جای تأسف دارد.

امام جمعه رشت به نزدیک شدن ایام نوروز اشاره کرد و افزود: صادرات میوه و مرکبات باید رصد و کنترل شود ضمن اینکه وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی خوب عمل نکردند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه قیمت میوه و مرکبات نباید اینقدر بالا باشد، اظهار داشت: بخشی از گرانی ها توسط شبکه های مجازی خرید و فروش دامن زده می شود و دولت باید در این زمینه هوشمندانه عمل کند.

او در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی گفت: انجام واجبات و ترک محرمات به معنای داشتن تقوا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) عقیله بنی هاشم در ۱۵ ماه رجب سال ۶۲ هجری قمری افزود: خدای متعال در قرآن زیربنای دعوت اسلامی را بصیرت می داند و اگر مردم جامعه ای خواهان تمدن هستند، خداوند می فرماید این جامعه باید از بصیرت برخوردار باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه زینب کبری (س) از بصیرت لازم در زمان خود برخوردار بود، تصریح کرد: اگر مسلمانان می خواهند زینبی زندگی کنند باید از بصیرت برخوردار باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.