سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح توسعه شرکت چینی‌زرین اصفهان با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری افتتاح شد

طرح توسعه صنایع چینی زرین اصفهان با هزینه ای بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان امروز با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری و استاندار و شماری از مسئولان این استان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جلیل حقیقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مبارکه امروز در حاشیه افتتاح طرح توسعه صنایع چینی زرین اصفهان گفت: شرکت چینی زرین یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده چینی در ایران است.

او تعداد اشتغال موجود این واحد صنعتی را هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اعلام و اضافه کرد: در طرح توسعه این شرکت بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد و ظرفیت ۱۰ هزار تن به محصول این کارخانه اضافه می‌شود.

به گفته قائم مقام این واحد تولیدی این خط سومین طرح توسعه بزرگ این کارخانه و به روزترین و مدرن‌ترین خط تولید چینی جهان است که تمام اتوماتیک کار می‌کند.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۲۰۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور بشمار می‌آید.

سهم اصفهان در صنعت کشور ۱۱ درصد، سرمایه‌گذاری ۱۰ درصد و اشتغال صنعتی ۸ درصد و رُتبه این استان در طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و تعداد معادن اول و از نظر ذخایر معدنی، دوم است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری برای بررسی طرح‌های سفر استانی دولت و افتتاح شماری از طرح‌های عمرانی و تولیدی روز پنجشنبه به استان اصفهان سفر کرده است.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.