سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددی؛ مدیری که نمی‌توان به حرف هایش توجه کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکنون نتوانسته اعتماد بازیکنان و کادرفنی این تیم را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال از ابتدای فصل بار‌ها با تغییر زمین تمرین مواجه شدند. آبی پوشان چندین بار از اینکه زمین تمرین‌های بی‌کیفیتی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد گله کردند تا این که روز گذشته احمد مددی از زمین تمرین جدید استقلال رونمایی کرد و گفت: بازیکنان تا آخر فصل در زمین تمرین نفت تهرانسر تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

با وجود ادعای مددی، استقلالی‌ها باز هم در کمپ تیم‌های ملی تمرین کردند تا مشخص شود همچنان آبی پوشان با مشکل زمین تمرین رو به رو هستند.

پیش از این نیز درباره بازگشت هروویه میلیچ، حجت نظری (سخنگوی باشگاه استقلال) اعلام کرده بود برگشت این بازیکن قطعی است در حالی که احمد مددی در پست میلیچ به دنبال جذب بازیکن دیگری است.

همچنین در حالی که مدیرعامل استقلال در مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرده بود محمودفکری و دستیارانش تا پایان فصل هدایت این تیم را عهده دار خواهند بود، اما نمی‌توان به حرف‌های آقای مدیر اعتنا کرد.

به هر حال ادعا‌های مدیر عامل استقلال این روز‌ها با اعلام برخی اعضای هیئت مدیره هماهنگی ندارد یا مددی در جریان آخرین وضعیت تیم نیست که چنین اظهاراتی را بیان می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
مددی و خلیل زاده باعث سرافکندگی هوادار و استقلال هستن