سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان اعلام کرد:

آماده باش کامل راهداری در محور‌های ارتباطی جنوب کرمان

مسعود جمیلی از آماده باش کامل نیرو‌های راهداری با توجه به بارش برف و باران در محور‌های ارتباطی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به آماده باش کامل نیرو‌های راهداری با توجه به بارش باران و برف در محور‌های ارتباطی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: طبق گزارش سازمان هواشناسی شاهد بارش باران و برف در محور‌های جنوب کرمان هستیم از این رو در آمادگی کامل هستیم.

او به استقرار ۱۷۰ راهدار در ۱۲ راهدارخانه این منطقه اشاره کرد و افزود: ۱۴۵ دستگاه راهداری سبک و سنگین نیز در راهدارخانه‌های جنوب کرمان مستقرند تا در صورت نیاز به مردم و رانندگان خدمات راهداری را ارائه کنند.

جمیلی تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی کشور تیم‌های راهداری در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان تا پایان ناپایداری‌های جوی به صورت آماده باش در محور‌ها و گردنه‌های برفگیر مستقر هستند. 

او از تردد در تمامی محور‌های ارتباطی هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد و بر رانندگی با سرعت مطمعنه تاکید کرد.

مدیرکل راهداری جنوب کرمان از مردم خواست: با شماره گیری کد ۱۴۱ اطلاعات محور‌های ارتباطی را در ۲۴ ساعت شبانه روز دریافت کنند.

جمیلی با بیان اینکه بارش باران در تمامی محور‌های ارتباطی جنوب کرمان گزارش شده است، خواستار احتیاط بیشتر رانندگان شد.
او گفت: با توجه به احتمال بارش برف رانندگان تجهیزات خودروی خود را کنترل کنند و در صورت امکان از تردد در مسیر‌های کوهستانی خودداری شود.

جمیلی افزود: در گردنه‌های ارتباطی شهرستان جیرفت رانندگان به علت لغزنده شدن بستر راه با حوصله بیشتر رانندگی و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری کنند.   

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.