سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خوزستان:

جلسات اقتصاد مقاومتی به رفع موانع اقتصادی خوزستان ختم می‌شود

سلیمانی دشتکی گفت: به دلیل اینکه جلسات اقتصادی مقاومتی برای رفع مشکلات اقتصادی خوزستان برگزار می‌شوند، باید برگزاری این جلسات افزایش یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در نشست اقتصاد مقاومتی استان در سراسرای استانداری با بیان اینکه فعالان اقتصادی در وضعیت فعلی جامعه همچنان دچار مشکل هستند، گفت: باید با افزایش جلسات اقتصاد مقاومتی و بررسی طرح‌ها، مردم را در رفع مشکلات و موانع موجود در طرح‌های اقتصادی کمک کرد.

او افزود: مدیران با برگزاری جلسات بیشتر در زمینه اقتصاد مقاومتی می‌توانند بیش از پیش به رفع مشکلات طرح‌های فعالان اقتصادی استان بپردازند، البته در شرایط شیوع ویروس کرونا و با در نظر گرفتن شیوه نامه‌های بهداشتی، جلسات باید با نفرات کم برگزار شوند.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: بهتر است مدیران دستگاه‌ها به وسیله ارتباط تصویری و ویدئوکنفرانس در جلسات حضور یابند و از مجریان طرح‌ها، بانک‌های عامل و دستگاه‌ها درصورت وجود مشکل به صورت حضوری دعوت شود تا بتوان مشکلات آن‌ها را برطرف کرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه همه باید در خدمت مردم و نظام باشیم تا مشکلات موجود را رفع کنیم، اظهار کرد: در صورتیکه مسائل مطرح شده در حیطه اختیارات استانی نباشد، موضوع را برای رفع مشکلات با مسئولان در مرکز کشور مطرح خواهیم کرد، چراکه همه ما یک دولت، یک نظام و یک مجموعه واحد بوده و از هم جدا نیستیم، همه دولت‌ها دارای نقاط قوت و ضعف بوده اند که باید نقاط قوت آن‌ها را ادامه دهیم و در صورت وجود نقطه ضعف، با همفکری آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.