سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری لرستان:

تمام راه‌های اصلی لرستان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت:تمام راه‌های اصلی و شریانی استان لرستان باز و تردد در آن‌ها برقرار است و راهداران شهرستان الیگودرز در حال برفروبی گردنه گله بادوش هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به بارش برف در بامداد امروز با تلاش بی وقفه راهداران هیچ یک از محور‌های اصلی مسدود نشد و در حال حاضر تردد در همه محور‌ها برقرار است.

او افزود: هم اکنون فقط در گردنه‌های چمن سلطان و گله بادوش شهرستان الیگودرز بارش خفیف برف داریم و سایر محور‌ها بدون بارش بوده و یا بارش خفیف باران مشاهده می‌شود، با توجه به بسته شدن گردنه گله بادوش در محور الیگودرز_شول آباد همکاران راهدار شهرستان الیگودرز در حال برفروبی این گردنه هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در گردنه گاماسیاب شهرستان دلفان نیز کولاک شدید داریم، اما هیچگونه مشکلی در تردد وجود ندارد.

شرفی کرد: از روز گذشته ۴۰ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های برفگیر مستقر و مشغول خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

او توصیه کرد: مردم در شرایط ناپایدار جوی از سفر‌های غیرضروری پرهیز نموده و درصورت ضرورت حتما تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

انتهای پبام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.