سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله بزرگ مواد مخدر در جیرفت کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف ۳۳۳ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه، هروئین و حشیش در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حسین سلامی دادستان جیرفت گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر در جاده جیرفت به سمت روستای باغعلیشیر ۱۲۵ کیلو و ۵۵۰ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین را از یک دستگاه خودروی سواری کشف کردند.

او با اشاره به اینکه در ادامه این عملیات ۱۴۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش نیز از یک دستگاه خودروی باری کشف شده است، افزود: قاچاقچیان قصد انتقال این میزان موادمخدر به مرکز کشور را داشته اند که با اشراف اطلاعاتی و اقدام به هنگام نیرو‌های نظامی و قضایی، ناکام ماندند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به دستگیری دو متهم در رابطه با این پرونده، اظهارداشت: متهمان این پرونده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده اند.

سلامی با اشاره به مبارزه بی امان و قاطع دستگاه قضایی با عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی و مبتنی بر وظایف ذاتی خود زمینه لازم برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور را فراهم می‌کند و استان کرمان به لحاظ قرار گیری در مسیر ترانزیت موادمخدر هزینه‌های مادی و انسانی بسیاری را در مسیر مبارزه با مواد مخدر پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
درود