سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه مجیب، اولین سامانه رایگان پاسخگویی به سوالات رایانه ای افتتاح شد

سامانه مجیب اولین پاسخگوی رایگان به سوالات رایانه ای، بدون نیاز به حساب کاربری است. امکان ارتباط آنلاین با کارشناسان و تعمیر از راه دور نیز در این سامانه شبانه روزی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در دنیای پیشرفته و دیجیتال امروز، نوآوری سامانه مجیب بسیار مهم و اساسی می‌باشد. رایانه‌ها در زندگی ما انسان‌ها تغییراتی اساسی را به وجود آورده‌اند و می‌توانیم بگوییم که دیگر اکثر منازل، مغازه‌ها، ادارات، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و غیره به رایانه مجهز شده‌اند و تمامی امور به صورت سیستمی انجام می‌شود. از زمانی که اولین رایانه‌ها اختراع و تولید شده‌اند، بسیار می‌گذرد. طی این زمان تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری رخ داده و این دو بخش با هم حرکتی رو به جلو داشته‌اند و در این حرکت، تمام زندگی ما انسان‌ها را در بر گرفته‌اند.

بر همین اساس است که امروزه دیگر امور اداری و شخصی روزمره به صورت دستی انجام نمی‌شود و از سوی دیگر نیز بیشتر فعالیت ها با فناوری روز همگام شده‌اند. با توجه به نقشی که تکنولوژی در زندگی ما داشته است و تجهیز اغلب مکان‌ها و محیط‌ها به رایانه، احساس نیاز به سامانه‌ای که بتواند در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین سرعت، سؤالات و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را دریافت نماید و توسط کارشناسان مجرب، بدون نیاز به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، پاسخگو باشد، به شدت احساس می‌شد. از امروز این نیاز توسط سامانه مجیب بر طرف خواهد شد. باتوجه به اینکه شناخت این سامانه یک نیاز همگانی است، تصمیم بر آن شد تا این نوشتار را به معرفی سامانه‌ی مجیب اختصاص دهیم و شما را با آن آشنا نماییم.

سامانه مجیب چیست؟

حتما برای شما نیز پیش آمده است که هنگام کار با رایانه یا تلفن همراه خود به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی برخورد کرده باشید که پس از تلاش های فراوان نتوانسته اید آن را برطرف نمایید. همچنین سوالی ذهن شما را مشغول کرده باشد که پاسخ آن به سهولت در اینترنت یافت نشود و یا به انجام کاری نیازمند باشید که علم آن را ندارید و این مسائل شما را به شدت کلافه کرده باشد. در این مواقع که احساس نیاز به حضور فردی متخصص دارید، سامانه مجیب می‌تواند به شما کمک کند. در واقع این سامانه که به تازگی در ایران راه اندازی شده است، با پشتوانه‌ی تیمی مجرب و ماهر در زمینه خدمات رایانه‌ای به کمک شما و افرادی می‌رود که با مشکلات رایانه ای برخورد کرده‌اند و می‌خواهند بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا دعوت متخصص به محل کار و یا منزل خود، از راه دور، مشکل نرم افزاری رایانه را بر طرف نمایند. مجیب در واقع یک تیم همراه و پشتیبان برای سیستم و رایانه شما به حساب می‌آید که می‌توانید هفت روز هفته به صورت شبانه روزی، روی کمک آن حساب کنید.

چرا به سامانه مجیب نیاز داریم؟

سرعت همیشه برای بشر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. در واقع به کمک سرعت و دسترسی سریع به اطلاعات بود که بشر توانست دانش خود را از روز خَلق اینترنت تا کنون چند برابر کند. در زمانه‌ی پرسرعت کنونی، دیگر لازم نیست در تمام زمینه‌ها متخصص باشید. واقعیت امر نیز چنین است که ما وقت لازم برای متخصص شدن در بیش از یک کار را شاید نداشته باشیم. بر همین مبنا است که با سامانه مجیب می‌توانید تا رسیدن به جواب سؤالتان فقط چند دقیقه فاصله داشته باشید. پس هرگز وقت و انرژی خود را برای متخصص شدن در دیگر اموری که مرتبط به شما نیستند هدر ندهید. در دنیای امروزه موفقیت در گرو متمرکز بودن است. پس شما نیز بر روی حرفه اصلی و کار خود متمرکز شوید و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری را به متخصصان سامانه مجیب بسپارید.

از سامانه مجیب چه کمک‌هایی را دریافت خواهید کرد؟

سامانه مجیب خدمتی از مجموعه اس پی سی اچ است، شما از طریق وبسایت www.SPCH.ir و یا اپلیکیشن تلفن همراه مجیب، می‌توانید به این سامانه متصل شوید و با کارشناسان این حوزه ارتباط داشته باشید. استفاده از سامانه مجیب برای شما از سه طریق امکان پذیر خواهد بود:

  1. شما می‌توانید بدون نیاز به حساب کاربری و یا پرداخت هزینه‌ای، به تالار سوالات سامانه مجیب بروید و سؤالات و مشکلات رایانه‌ ای خود را مطرح نمایید. کارشناسان مجیب حداکثر تا 8 ساعت، پاسخ سؤال شما را به صورت رایگان خواهند داد. بدین صورت شما به راحتی می‌توانید پرسش‌های خود را بپرسید و جواب‌های قطعی و درست دریافت نمایید.
  2. علاوه بر پاسخ رایگان به سؤالات، سامانه مجیب به گونه‌ای طراحی شده است که شما  بتوانید در مواقع ضروری که زمان را نباید از دست بدهید و نیاز دارید در همان موقع مشکل رایانه‌ ای خود را برطرف نمایید و در این زمینه فقط نیاز به راهنمایی دارید، با کارشناسان مجیب چت آنلاین داشته باشید و مشکل سیستم خود را بیان نمایید تا با راهنمایی کارشناسان و متخصصان، سؤال و یا مشکل را برطرف کنید.
  3. روش سوم که برای اولین بار در ایران اجرایی شده است، در دوره ای مانند عصر کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از وظایف اصلی سامانه مجیب محسوب می‌شود، بر طرف کردن مشکل رایانه ‌ای شما از راه دور و به صورت غیرحضوری، در کمترین زمان و بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف، به بهترین شکل، ممکن می‌باشد. شما با مراجعه به سامانه مجیب کنترل رایانه خود را به متخصصان مجیب می‌سپارید تا مشکل نرم افزاری شما را از طریق ریموت کنترل بر طرف نمایند. برای چت آنلاین با کارشناسان و تعمیر از راه دور، نیاز به ایجاد و فعالسازی حساب کاربری است و این خدمات با تعرفه بسیار اندک صورت می پذیرد. همچنین امکان ثبت نام و ورود با سامانه امتا نیز میسر شده است.

شما همچنین می‌توانید در کنار این سامانه به یک مرکز جامع فایل که جزء یکی از بزرگ‌ترین مراکز دانلود رایگان و خرید فایل‌ها محسوب می‌شود، دسترسی پیدا کنید، تازه‌ترین اخبار فناوری‌ ایران و جهان را در سایت خبری خارق مطالعه نمایید، برای تمامی سیم کارت‌های خود شارژ مستقیم و بسته اینترنت تهیه کنید، برای سرمایه خود امکان ایده‌ پردازی داشته باشید و یا برای ایده‌های ناب خود، سرمایه‌های مناسب بیابید. اینها خدمات اس پی سی اچ است که در کنار یکدیگر به مردم ایران خدمات رسانی می کند.

چگونه به سامانه مجیب دسترسی داشه باشید؟

همان‌گونه که در بالا اشاره شد، راه دسترسی به سامانه مجیب مراجعه به وبسایت اس پی سی اچ (spch.ir) و همچنین دانلود نرم افزار مجیب می‌باشد که در مارکت های داخلی و خارجی در دسترس است. شما با مراجعه به این وبسایت و اپلیکیشن با تمامی خدمات و امکانات مجیب به صورت کامل‌تری آشنا خواهید شد و می‌توانید در هر زمان که نیاز به کمک و همراهی داشتید، از مهارت، دانش و تجربه متخصصان و کارشناسان این سامانه بهره ببرید و با هزینه ای اندک و در کمترین زمان ممکن پاسخ سؤالات رایانه ‌ای خود را دریافت کرده و مشکلات نرم افزاری خود را از راه دور به صورت غیر حضوری بر طرف نمایید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
nili
۲۳:۰۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
من از خدمات رایگانش استفاده کردم راضی ام باورم نمیشد
ناصر
۱۹:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
عالیه حرف نداشت