سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۸۰ واحد طرح ملی مسکن در لردگان آغاز می‌شود

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، از برنامه ریزی برای ساخت ۸۰ واحد طرح ملی مسکن در شهر لردگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم علیرضایی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در جلسه طرح اقدام ملی مسکن گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکل تأمین زمین برای متقاضیان در شهر لردگان حل شد و ساخت ۸۰ واحد در شهر لردگان اجرایی می‌شود.

او افزود: از این تعداد کار ساخت ۹ واحد قبلا آغاز شده است و مقدمات تحویل زمین و شروع ساخت بقیه واحد‌ها نیز در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


علیرضایی به ثبت نام حدود چهار هزار متقاضی آموزش و پرورش نیز اشاره و اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای معرفی زمین از محل زمین مازاد در استان ها، تاکنون زمینی به این اداره کل معرفی نشده است و در صورت معرفی زمین، مراحل تغییر کاربری و مقدمات شروع به کار این واحد‌ها نیز انجام می‌شود.

او با اشاره به تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن هم گفت: تسهیلات این طرح به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و شروع پرداخت اقساط آن با تنفس دوساله پس از پایان ساخت و ساز و تحویل واحد‌ها خواهد بود.

علیرضایی ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن را با مجوز وزارت راه و شهرسازی خواند و افزود: به غیر از شهر‌های شهرکرد و لردگان که محدودیت زمین در آن‌ها وجود دارد، ظرفیت ثبت نام مجدد در سایر شهر‌های استان به وزارت خانه اعلام شده است.

او متراژ مفید پیش بینی شده برای ساخت واحد‌های این طرح را بین ۷۵ تا ۹۵ متر مفید خواند و ادامه داد: اختصاص واحد‌های یک و دوخوابه و متراژ آن وابسته به تکمیل آورده متقاضیان در آینده خواهد بود.

علیرضایی اضافه کرد: در شهر‌های با تعداد متقاضی زیاد مثل شهرکرد و بروجن واحد‌ها به صورت مجتمع و در ۵ یا ۷ طبقه ساخته می‌شود؛ اما در سایر شهر‌ها بصورت دو، سه و چهار طبقه خواهند بود.

او در پایان گفت: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۶ هزار و ۵۲۱ متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
مبارکه
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
مشکل زمین ما هم خداروشکر حل شد ایشالا زودتر ساخته بشن