سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۸۷ هزار واحدی شاخص بورس خراسان

مدیر بورس و اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: شاخص بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی در بهمن ماه امسال ۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد رشد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین خدادوست مدیر بورس و اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: مقایسه شاخص بورس اوراق بهادار خراسان رضوی و خراسان شمالی طی بهمن ماه با دی ماه امسال حاکی از رشد ۸۷ هزار و ۶۳۹ واحدی است.

او افزود: شاخص بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی در بهمن ماه امسال به یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۵۷ واحد رسید در حالی که این شاخص در دی ماه یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۱۸ واحد بود.
 

بیشتر بخوانید


 مدیر بورس و اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه داد: در بهمن ماه امسال یک میلیون و ۶۷۹ هزار سهم در بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی به ارزش ۱۹ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال معامله شد که متوسط ارزش خرید و فروش روزانه ۹۹۰ میلیارد و ۵۵۱ میلیارد ریال بود.

خدادوست بیان کرد: در این بازه زمانی ۲۴۱ کارگزاری در قالب ایستگاه معاملاتی، به صورت برخط گروهی و نمایندگی در معاملات بورس دو استان مزبور شرکت کردند؛ همچنین نام ۱۴ شرکت استانی با ارزش بازاری ۹۳۱ هزار و ۱۷۱ میلیارد ریال در معاملات درج شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.