سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد؛

نقش موثر سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف امور جوانان در ایلام

اسماعیلی گفت: باید از ظرفیت سمن‌ها بیشتر استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی به معرفی سمن‌ها در جامعه هدف خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اسماعیلی کارشناس امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع جمع بندی جلسات ستاد و تجلیل از دستگاه‌های برتر شهرستان سیروان ،گفت: برای اجرایی شدن مصوبات ستاد بایستی هم افزایی بین دستگاه‌های شهرستان ایجاد شود که این مورد به خوبی در شهرستان سیروان مشهود می‌باشد.

او با اشاره به نقش مثبت سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف امور جوانان در استان، اظهار کرد: باید از ظرفیت سمن‌ها بیشتر استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی به معرفی سمن‌ها در جامعه هدف خود بپردازند.

اسماعیلی بیان کرد: شهرستان سیروان در برگزاری جلسات ستاد در استان اول بوده و در امور جوانان در بین سه شهرستان برتر استان قرار دارد.

عباس زاده مسئول اداره ورزش و جوانان سیروان نیز در این جلسه ، گفت: در شرایطی که بسیاری از فعالیت‌های ستاد به دلیل ویروس کرونا نا تمام ماند، اما طرح پاتوق‌های مهارتی فرهنگی در دو مرحله و در ۵ روستا اجرا شد و جمعا ۱۵۰ نفر در رشته‌های مختلف موفق به کسب گواهی نامه شدند که در آینده قطعا نتایج این طرح‌ها در بین خانواده‌های روستایی نمود پیدا خواهد کرد.

رحیمی مقدم فرماندار سیروان نیز مطرح کرد: این جلسات باید به یک نقطه مشخص منتج شود و باعث باز شدن گرهی از مشکلات جوانان گردد.

او افزود: در بین بانوان شهرستان پویایی خوبی ایجاد شده است که باعث دلگرمی می‌باشد.

او اظهار کرد: در سال آینده از ظرفیت بخشداران و دهیاران در شناسایی نیاز‌های روستائیان بیشتر استفاده شود و در نیاز‌هایی که شناسایی شده باید طرح پاتوق‌های مهارتی برگزار شود.

در پایان جلسه از ۴ دستگاه شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و بنیاد شهید با اهدای لوح و جوایز تجلیل به عمل آمد.

در گذشته نیز از ادارات بهزیستی، هلال احمر و فنی حرفه‌ای تقدیر به عمل آمده بود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.