سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه بهترین کلینیک لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان کلینیک لیزر خورشید است که تحت نظر پزشک می توانید نوع پوست و موی خود را مشخص کنید و بهترین دستگاه برای لیزر موهای شما پیشنهاد داده شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه لیزر موهای زائد بهترین روش نسبت به شیو و  اپیلاسیون کردن   برای رفع موهای زائد بدن است. روشی یدون درد یا حداقل درد و همچنین روشی که بعد از چند جلسه به صورتی دائمی می توانید موهای زائد خود را برطرف کنید.

ممکن است مراکز مختلفی برای لیزر مو دیده باشید ولی بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان کلینیک لیزر خورشید است که تحت نظر پزشک می توانید نوع پوست و موی خود را مشخص کنید و بهترین دستگاه برای لیزر موهای شما پیشنهاد داده شود. در کلینیک خورشید دستگاه های متفاوتی برای انواع پوست و مو وجود دارد که جدیدترین آنها دستگاه الکساندر بایوس جنتل مکس پرو آمریکایی میباشد که با قدرت طول موج 755 نانومتر قدرت فوق العاده بالا برای از بین بردن انواع موهای کرکی و ضخیم است . مزیت دیگر این دستگاه تعداد جلسات کمتر برای رفع لیزر موهای زائد است . شما می تواند هزینه لیزر مو در اصفهان را مشاهده کنید و با دیگر مراکز لیزر مو در اصفهان مقایسه کنید.

در مرکز لیزر مو در اصفهان هم آقایان و هم بانوان می توانند اقدام به رفع لیزر موهای زائد خود کنند . برای آقایان لیزر موهای زائد خط ریش، گردن، کمر، شکم و قفسه سینه و... و برای بانوان لیزر ساعد، پا، زیر بغل ها و فول بادی می توانند انجام دهند.

یکی از سوال هایی که همیشه ذهن مراجعه کنندگان قبل از لیزر را به خود درگیر میکند درد لیزر است . باید گفت که دستگاه های جدید با استفاده از سیستم کولینگ درد لیزر را به حداقل رسانده و در اکثر مواقع ممکن است هیچ دردی را حس نکنید که البته به نوع و رنگ موهای شما و ناحیه لیزر میتواند متفاوت باشد.

سوال بعدی که بیشتر مراجعه کنندگان از ما میپرسند این است برای رفع دائمی لیزر موهای زائد چند جلسه لیزر لازم است؟

مهم ترین نکته برای این سوال نوع مو و پوست شما است و همچنین اتمام دوره درمان . دوره درمان لیزر میتواند بین 3 تا 6 جلسه متغیر باشد تا موهای زائد شما برای همیشه از بین بروند و البته ممکن یک جلسه اصلاحی سال بعد از درمان نیز نیاز شود.

کلینیک لیزر خورشید اصفهان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه زیبایی و لیزر توانسته است اعتماد مراجعه کننده ها را جلب کنند و با استفاده از اپراتور های خانم و آقا مجرب و با محیطی استریل شده بهترین خدمات را به شما همشهریان عزیز ارائه دهد.

 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.