سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیان سام، تراکتورسازی را به توپ بست

کیان سام بابل در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور میزبانش تراکتورسازی تبریز را با نتیجه پرگل از پیش رو برداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کیان سام بابل در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور در ورزشگاه مرزداران تبریز دست به کار بزرگی زد و با ارائه بازی زیبا و هدفدار با نتیجه ۴ بر ۲ حریف نامدار و مدعی تبریزی را در خانه زمین گیر کرد.

بابلی‌ها که این روز‌ها با حمایت همه جانبه مهدی غلام نیا مالک باشگاه کیان سام نتایج خوب به دست آورده اند با دبل محمدجواد رضانژاد و گلزنی محمد باباجان‌زاده، حامد علیزاده، پیروز شدند.

امیرحسین اسلامی، آرین کیانیان، محمد باباجان‌زاده، محمدرضا عبادیان، کمیل باقرنتاج، حامد علیزاده، ایمان جامعی، ابوالفضل بهمنی، امیرحسین برزگر، علی محمدی و محمدجواد رضانژاد، ترکیب اصلی بازیکنان تیم کیان سام بابل را در بازی با تراکتور سازی تبریز تشکیل می‌دادند.

کیان سام بابل با ۱۴ امتیاز رتبه سوم را پس از تیم‌های ۱۶ و ۱۵ امتیازی نفت امیدیه و تراکتورسازی تبریز در گروه نخست لیگ برتر فوتبال امید‌های کشور در اختیار دارد و برای حفظ این جایگاه منتظر بازی امروز تیم ۱۳ امتیازی نساجی قائمشهر با شهرخودرو مشهد است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.