سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور نمایشگاه تلکام ۹۹ روی مخابرات و فناوری اطلاعات کشور

رستگار از مانور نمایشگاه تلکام ۹۹ روی حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات به دلیل افزایش توانمندی‌های مجموعه شرکت‌های فعال در این حوزه خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز رستگار در دومین روز برگزاری نمایشگاه تلکام ۹۹، گفت: تاکید این نمایشگاه بر این است که عرضه‌کنندگان، دستاورد‌ها و قابلیت‌هایشان را ارائه کنند و مصرف کنندگان هم انتظارات، مشخصات و برنامه‌های آینده‌شان را مطرح کنند. در نهایت در طول نمایشگاه این دو گروه بتوانند با هم آشنا شوند و در ارتباط باشند تا در آینده این تعاملات به تفاهم نامه و قرارداد منجر شود.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران، ادامه داد: گروهی دیگر شرکت‌هایی هستند که در گذشته با مصرف‌کنندگان در ارتباط بودند و در خلال این نمایشگاه پیرامون پروژه‌هایشان تعامل می‌کنند تا بتوانند توافقات قبلی را ارتقاء دهند. از نگاه من نمایشگاه محل انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه نیست، اگر هم تفاهم‌نامه‌ای در خلال نمایشگاه منعقد شود صرفا تشریفاتی است.

رستگار بیان کرد: من در این نمایشگاه طی بازدید از غرفه‌های حاضر، با مسئولان و کارمندان شرکت‌های فعال در حوزه‌ مخابرات و فناوری اطلاعات که در نمایشگاه حضور یافتند، صحبت می‌کنم تا ضمن آشنایی با حوزه‌ی فعالیت شرکت‌های جدید و پروژه‌های در حال انجام دیگر شرکت‌ها، زمینه‌ رفع مشکلات صنعت را فراهم کنم.

وی در ادامه گفت: در گذشته فقط در این نمایشگاه بر حوزه‌ مخابرات مانور داده می‌شد، ولی امسال به جهت افزایش پتانسیل و توانمندی‌ها، مجموعه شرکت‌های فعال در حوزه‌ مخابرات و فناوری اطلاعات و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور یافتند.

رستگار گفت: اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل به عنوان مشتریان اصلی و همچنین زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات با نهایت حسن نیت در این نمایشگاه حضور یافتند، شرکت مخابرات ایران هم بداخلاقی کرد و در نمایشگاه حاضر نشد.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران اظهار کرد: از روز گذشته تا کنون بازدید‌های مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.