سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته آگاهی از مغز؛

راه‌های جلوگیری از کاهش توانایی مغز بررسی می‌شود

در هفته «آگاهی از مغز»، راه‌های جلوگیری از کاهش توانایی مغز با همکاری سازمان‌های مختلف بررسی و اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته آگاهی از مغز، امسال برای ششمین سال متوالی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و مشارکت و همکاری سازمان ها، مراکز علمی، آموزشی و نهاد‌های مردمی از ۹ تا ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

در این دوره برنامه‌های متنوعی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی، گسترش آگاهی و شناخت نسبت به ساختار مغز در نظر گرفته شده است که به مدت یک هفته اجرایی می‌شود.

در این هفته تلاش می‌شود با اجرای برنامه‌های گوناگون آموزشی و علمی نسبت به ارتقای بهداشت و توانمند سازی مغز و راه‌های جلوگیری از کاهش توانایی مغز با همکاری سازمان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شهرداری تهران، سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت، وزارت علوم و سازمان‌های مردم نهاد اطلاع رسانی شود.

هفته آگاهی از مغز، امسال با شعار «مغزت را بشناس» آغاز می‌شود. این رویداد با توجه به شرایط همه گیری کووید ۱۹، بصورت آنلاین و از طریق وب گاه آپارات و پخش زنده اینستاگرام نهم اسفند در دسترس علاقمندان به ساختار و عملکرد مغز قرار می‌گیرد.

رویداد «مغز شعبده باز» نیز آغازگر برنامه‌های این هفته است که با حضور ۶ نفر از متخصصان و کارشناسان حوزه دانش مغز، بصورت عمومی و رایگان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.