سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جهیزیه سرچشمه زندگی مشترک زوج‌های نیازمند دزفول

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: ۱۵ سری جهیزیه به مناسبت فرارسیدن میلاد امام علی (ع) به نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اهدا شد.

او با بیان اینکه برای تهیه جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد دزفول یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه هیچگونه مراسم و جشنی در این رابطه برگزار نشد و کلاس‌های توجیهی، نحوه مدیریت زندگی و همسرداری از سوی واحد فرهنگی این نهاد برای نوعروسان به صورت مجازی در نظر گرفته شد.

رحیمی هدف از ارائه این خدمات از سوی کمیته امداد را ترویج ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده‌های نیازمند و مددجویان اعلام کرد و اظهار داشت: کمک مالی به خانواده‌های کم بضاعت، کمک به امر ازدواج فرزندان زیرپوشش در شرایط سنی مناسب، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و تهیه اقلام ضروری و اولیه زندگی از جمله رویکرد‌های مهم این نهاد هستند.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول این هدایا شامل؛ یخچال، فرگاز، لباسشویی اتوماتیک، تلویزیون LED و جاروبرقی بودند که با کمک خیرین و مردم نوعدوست تهیه شده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.