سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج همدلی به وسعت ایران با پویش «ایران؛ جغرافیای مهربانی»

رادیو فرهنگ در نخستین پویش ملی «ایران؛ جغرافیای مهربانی» به سبزوار می‌رود تا پویشی برای همدلی به وسعت تمام ایران برگزار کند.

میثم کطاییان مدیر پخش رادیو فرهنگ، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری اولین پویش ملی «ایران؛ جغرافیای مهربانی» در سبزوار را حلقه‌ای برای ترویج و‌ تقویت فعالیت‌های خیرخواهانه عنوان کرد و گفت: در حاشیه این پویش دو تیم پزشکی در سبزوار مستقر شده است و در حوزه دندانپزشکی، جراحی فک و صورت ویزیت رایگان و در صورت لزوم جراحی برای اقشار کم درآمد انجام می شود.

وی ادامه داد: همایش اصلی این رویداد شنبه نهم اسفندماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود و در آن جایگاه موسسات خیریه و گروه‌های جهادی بررسی خواهد شد.

کطاییان با دعوت از همه گروه‌های جهادی و خیرین برای پیوستن به پویش «ایران؛ جغرافیای مهربانی» گفت: این پویش حرکتی برای زندگی بهتر و تقسیم شادی‌هاست و امیدوارم به ریشه کن شدن فقر در جامعه منجر شود.

گفتنی است؛ پویش «ایران؛ جغرافیای مهربانی» به همت رادیو فرهنگ، از پنجشنبه ۷ اسفندماه آغاز و اختتامیه ۹ اسفندماه برگزار و از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.