سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان خبرنگار نمونه سال به دو جوان ایلامی رسید

دو خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز ایلام به عنوان خبرنگاران نمونه سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ دو خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز ایلام به عنوان خبرنگاران نمونه سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.

آقایان وحید حاجیان و روح الله جام سحر دو جوان شایسته ایلامی در نشست سراسری مدیران مراکز استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان که با حضور مدیران ارشد سازمان صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان در تهران برگزار شد به عنوان خبرنگاران نمونه سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.

در این همایش که به صورت نیمه حضوری و مجازی برگزار شد از خبرنگاران، تصویربرداران، تدوینگران و مدیران برتر مراکز استان‌های باشگاه خبرنگاران با اهدای لوح تجلیل شد.

آقایان وحید حاجیان و روح الله جام سحر که از سال ۱۳۸۴ به عنوان خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان فعالیت رسانه‌ای دارند، تا کنون توانسته اند در جشنواره‌های متعدد رسانه‌ای سازمان صدا و سیما، همایش روز خبرنگار رسانه ملی، جشنواره بین المللی رضوی، جشنواره رسانه‌ای ابوذر و دیگر جشنواره‌های مطبوعاتی استانی و ملی با تولید گزارش‌های فاخر و مستند‌های تحقیقی ارزشمند از ظرفیت ها، چالش‌ها و نیازمندی‌های استان و کشور حائز چندین رتبه برتر شوند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.