سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۵ اسفند ماه سال ۹۹؛

توقیف خودروی حامل مواد افیونی در نور / دستگیری ۵ سارق حرفه‌ای در کلاردشت

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سوداگر مرگ در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نورگفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان نور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، وی را در اقدامی غافلگیرانه در حال تردد با یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نورگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی توقیفی متعلق به متهم، ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

کشف ۱۸ فقره سرقت در کلاردشت

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در جهت برقراری نظم و امنیت مطلوب اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه ۵ سارق حرفه‌ای را شناسایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت:ماموران انتظامی در بازجویی فنی از متهمان دستگیر شده ۱۸ فقره انواع سرقت را کشف کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: در این طرح به ۳۰ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمب داده و ۳ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمپ شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.