به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۱۰ ماهه نخست سه هزار و ۳۱۳ مددجوی این نهاد خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت حضوری و غیرحضوری دریافت کردند.
او افزود: ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به مددجویان در قالب دورههای گروهی و فردی و براساس ردههای سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی به مددجویان ارائه میشود.
بیشتر بخوانید
ملک پور با اشاره به برگزاری دورههای مشاوره و راهنمایی گروهی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی افزود: طی این مدت یک هزار و ۳۲۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در دورههای آموزش گروهی با رعایت فاصله اجتماعی شرکت کردهاند.
او ایجاد امکان برقراری تماس و دریافت مشاوره و راهنمایی به صورت غیرحضوری را از دیگر خدمات این نهاد عنوان و بیان کرد: در طول این مدت ۱۹۸۴ مددجو به صورت فردی با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا به صورت تلفنی خدمات مشاوره دریافت کردهاند.
ملک پور با اشاره به ارائه این خدمات از طریق شبکههای مجازی و برگزاری دورههای عمومی ویژه مددجویان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق شبکههای مجازی به مراجعهکنندگان ارائه میشود.
او خاطرنشان کرد: مشاوره تحصیلی، تربیت فرزندان، مهارتهای زندگی و آموزشهای قبل و بعد از ازدواج از جمله خدمات ارائه شده توسط مشاوران کمیته امداد به مددجویان است.
ملک پور با اشاره به همکاری ۲۵ کلینیک تخصصی روانشناسی با کمیته امداد استان گفت: در طول این مدت ۲۷۸ نفر با تشخیص مشاوران برای دریافت خدمات تخصصی به این کلینیکها معرفی شده اند.
انتهای پیام/ف