سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مناطق جنگلی بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای حکم قضائی و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق جنگلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر آزاد سازی اراضی جنگلی و تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق جنگلی و ییلاقی "بخش بندپی شرقی"، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی بخش و پاسگاه انتظامی "سجادرود" قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بابل با شناسایی ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مناطق جنگلی " گاوزن محله و شورکش" و منطقه ییلاقی و توریستی "حاج شیخ موسی" برابر مفاد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی جنگلی اقدام به تخریب بنای غیرمجاز در این مناطق کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: با توجه به چندین مرحله اخطار از سوی اداره جهاد کشاورزی به افراد سود جو و مالکان این بنا‌های غیرمجاز که اقدام به دیوارکشی در اراضی جنگلی کرده بودند، سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس و کارشناسان اداره منابع طبیعی حکم قضائی اجرایی و ۴ واحد و بنای غیرمجاز تخریب شد.

سرهنگ شالیکار با اشاره به آزاد سازی ۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی جنگلی در این عملیات، افزود: برابر اعلام کارشناسان منابع طبیعی ارزش ریالی این میزان از اراضی متصرفی ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.